Noen som har gode tips til barnevogn?
Jeg er på utkikk etter en vogn med 4 hjul, (Tenkter da evt lufthjul, da det er mest behagelig å trille med?)
Vil gjerne ha en vogn med god størrelse på sportsdelen(ikke sånn som på eks Stokke, som har veldig liten sportsdel), da barnet skal bruke vognen som sovevogn i bhg. og gjerne lun stor bagdel, da jeg får baby mot vinteren. (er veldig kravstor her
) Jeg bruker vogn veldig mye, da jeg går veldig mye! bruker ALDRI bil, med mindre hele familien skal ut på tur. Går gjerne rundt 1 mil om dagen.
Da er det mest asfalt/grus og selvfølgelig snø om vinteren. er en fordel om vognen ikke er supertung.
Noen med erfaringer som de ønsker å dele? alle tips tas imot med et stort takk
Jeg er på utkikk etter en vogn med 4 hjul, (Tenkter da evt lufthjul, da det er mest behagelig å trille med?)
Vil gjerne ha en vogn med god størrelse på sportsdelen(ikke sånn som på eks Stokke, som har veldig liten sportsdel), da barnet skal bruke vognen som sovevogn i bhg. og gjerne lun stor bagdel, da jeg får baby mot vinteren. (er veldig kravstor her
Da er det mest asfalt/grus og selvfølgelig snø om vinteren. er en fordel om vognen ikke er supertung.
Noen med erfaringer som de ønsker å dele? alle tips tas imot med et stort takk
dette er siste babyen jeg skal ha, og derfor også siste vogna. Så vil så veldig gjerne ha den perfekte vogna for mitt bruk
2, tror den kan passe det du ser etter og er ikke så altfor dyr