Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var virkelig fin! :-D Noe jeg absolutt ville vurdert, om vi ikke allerede hadde kjøpt min drømmevognVi kjøpte denne på Jollyroom, Tutek turrankjempe fin og stabil vogn, har trillet den frem og tilbake i leiligheten noen ganger nå
fikk med sittedel, regn & myggtrekk, stelleveske og en ekstra veske til diverse. Også var den ganske så billig også og har fått masse gode reviews i Polen og Nederland
Vis vedlegget 187906

Kjøpte denne http://nordshop.no/nordshop-no-baby-merc-q9
Litt skummelt med tanke på at man ikke får prøvd den i butikk, men har hatt den i hus noen uker nå og jeg elsker den! Den er superlett å trille, også med en hånd. Bagdelenn har håndtak som er veldig greit om man skal bære den med seg. Både badelen og sportsdelen er store og romslige og med godt trekk og kan plasseres begge veier. Den har fire hjul hvor to roterer, men kan låses. Også er den veldig billig og helt nydelig også da =) Vi vurderte både Britax smile2 og emaljunga next 90, men denne er rett og slett lettere å trille og romsligere og til under halvpris av emmaljungaen. Kan tilby folk som bor i Trondheim og vurderer den, å komme å teste den =p
Nei har ikke det. Har hørt mye bra om q7 også =)Så fin! Har du kjennskap til merket baby-merc fra før? Jeg har akkurat bestilt q7. Veldig spent da jeg ikke har hørt om disse vognene før...