Barnevogn

Vi kjøpte Brio duo vogn på Lilleprinsen.no. Kjempefin vogn med dypbag og sportsvogn. Fikk også maxicosi bilsete med base på tilbud. Sjekk ut websiden. Mye bra tilbud på babyting :-) Butikken ligger midt på Bekkestua i Bærum. Topp service og flotte babyartikler.

Vi kjøpte denne på Jollyroom, Tutek turran :D kjempe fin og stabil vogn, har trillet den frem og tilbake i leiligheten noen ganger nå :P fikk med sittedel, regn & myggtrekk, stelleveske og en ekstra veske til diverse. Også var den ganske så billig også og har fått masse gode reviews i Polen og Nederland :) ImageUploadedByBV Forum1469016217.406773.jpg

Vi kjøpte denne på Jollyroom, Tutek turran :D kjempe fin og stabil vogn, har trillet den frem og tilbake i leiligheten noen ganger nå :P fikk med sittedel, regn & myggtrekk, stelleveske og en ekstra veske til diverse. Også var den ganske så billig også og har fått masse gode reviews i Polen og Nederland :) Vis vedlegget 187906
Den var virkelig fin! :-D Noe jeg absolutt ville vurdert, om vi ikke allerede hadde kjøpt min drømmevogn :-)

Vi skal kjøpe Stokke trailzxsmile9

Vi har kjøpt Emmaljunga NXT90. Ikke noe for trådstarter, men vår hverdag er nok ganske så anderledes.

- Kjører mye bil
- Lite skog
- Ville ha en som er nett og lett

Kjøpte denne http://nordshop.no/nordshop-no-baby-merc-q9

Litt skummelt med tanke på at man ikke får prøvd den i butikk, men har hatt den i hus noen uker nå og jeg elsker den! Den er superlett å trille, også med en hånd. Bagdelenn har håndtak som er veldig greit om man skal bære den med seg. Både badelen og sportsdelen er store og romslige og med godt trekk og kan plasseres begge veier. Den har fire hjul hvor to roterer, men kan låses. Også er den veldig billig og helt nydelig også da =) Vi vurderte både Britax smile2 og emaljunga next 90, men denne er rett og slett lettere å trille og romsligere og til under halvpris av emmaljungaen. Kan tilby folk som bor i Trondheim og vurderer den, å komme å teste den =p

Så fin! Har du kjennskap til merket baby-merc fra før? Jeg har akkurat bestilt q7. Veldig spent da jeg ikke har hørt om disse vognene før...

Veldig fornøyd med vår Emmaljunga Mondial lux. Har svingbare hjul foran (ikke luft) som kan låses om en vil.

Så fin! Har du kjennskap til merket baby-merc fra før? Jeg har akkurat bestilt q7. Veldig spent da jeg ikke har hørt om disse vognene før...
Nei har ikke det. Har hørt mye bra om q7 også =)

Me har hatt Emmaljunga Edge Duo til storesøs, ho bruker den som sovevogn i bhg no. 4 lufthjul, stabil som søren, men veldig tung. Av den grunn kjem me til å kjøpe Babyjogger City Elite sånn at eg har sjanse til å trille tur der me bur - mellom bakkar og berg :) Men til trilling på flatmark og kjøpesenter/by var den heilt ok :)

Back
Topp