Barnevogn?

Ikke kjøpt og vet ikke hva jeg skal kjøpe... Så da gjør jeg som jeg pleier å gjøre med "vanskelige avgjørelser" - utsetter det:)
 
Hehe out of sight, out of mind :p grei måte å gjør det på

Er liksom ikke en "life or death" avgjørelse... Men klarer ikke bli enig med meg selv:)

En mnd til jeg blir innlagt, så kanskje avgjørelsen tvinger seg fram når tidsklemma presser på;-)
 
Har bestilt Riko Nano (polsk merke). Såg på Finn ei som importerer privat, og var heime hjå ho og prøvde. Halve prisen av dei kjende merka ☺
 
Vi skal ha Emmaljunga Edge :) Lurte litt på den nye som fra Emmaljunga som kom nå denne uken, men den virker litt "upersonlig", så da går vi nok for edgen :)
 
Har kjøpt en brukt Emmaljunga City Cross, med brun sportsdel og quadrolift og grå hardbag. Jeg elsker den vogna,har brukt samme typen masse da jeg var dagmamma for noen år siden, er en fantastisk god vogn. Meeen jeg har jo lyst på en joggevogn, muligens en Mountain Buggy Terain i tillegg. :rolleyes:
 
Dere som har kjøpt ny.. Hvor lang tid tok det før dere fikk? Igår var det to uker siden vi kjøpte og fortsatt ikke hørt noe, fikk ingen konkrete tid når den var kommet men hun i butikken tippa 1-2 uker ca. Klør i fingrene :p
 
Dere som har kjøpt ny.. Hvor lang tid tok det før dere fikk? Igår var det to uker siden vi kjøpte og fortsatt ikke hørt noe, fikk ingen konkrete tid når den var kommet men hun i butikken tippa 1-2 uker ca. Klør i fingrene :p
Jeg fikk den 15 minutt etter jeg hadde bestemt meg. Han i butikken ville montere den først!:)
 
Har Tfk joggster som hovedvogn, Emmaljunga edge duo som reservevogn/barnehagevogn, tfk buggster s air som reisevogn og mountain buggy urban jungle hos besteforeldrene. Man kan visst ikke klare seg med bare en vogn!
Kunne jo selvsagt tenkt meg stokke sin nye, men tror det holder i massevis med de vi har :-D
 
Dere som har kjøpt ny.. Hvor lang tid tok det før dere fikk? Igår var det to uker siden vi kjøpte og fortsatt ikke hørt noe, fikk ingen konkrete tid når den var kommet men hun i butikken tippa 1-2 uker ca. Klør i fingrene :p

Vi kunne hente vår med en gang. Bestilte via Emmaljunga sine nettsider, og nærmeste forhandler hadde vogna inne på laget :)
 
Jeg har sååå lyst til å kjøpe ny vogn, selv om jeg har vogna etter storebror, som vi absolutt kan bruke ! :) men har så lyst på Emmaljunga Mondial DeLuxe :O den er så sykt fin! :) haha
 
Vi vil ha Emmaljunga Edge Duo eller Mondial! Får se hva som dukker opp på finn i nærmeste framtid!
 
Har en brukt simo kombi:) veldig fornøyd, men må lære meg å fylle luft i dekkene nå.. Tror jeg burde gjort det med storesøster også men har tenkt å trille mer denne gangen, muligens gå til bhg av og til:)
 
Dere som har kjøpt ny.. Hvor lang tid tok det før dere fikk? Igår var det to uker siden vi kjøpte og fortsatt ikke hørt noe, fikk ingen konkrete tid når den var kommet men hun i butikken tippa 1-2 uker ca. Klør i fingrene :p
Tok ca 3-4 uker her :)
 
Back
Topp