Barnevogn?

mamma1985

Blir kjent med forumet
Har dere handlet vogn? Hvilken vogn tenker der å handle?

Vi har ikke tatt vare på noen bagvogner etter storebror så må ha ny vogn. Sikler litt på bugaboo buffalo, men syns den er litt dyr. Er redd den ikke er verdt så mye penger. Ellers så blir det en emmaljunga, ikke at de er billiger men har erfaring med de fra før
 
Vi har kjøpt emmaljunga edge duo.. Ikke fått i hus enda og har ingen erfaring med den men hørt mye bra :)
 
Kjøpt Bugaboo Donkey, storebror er bare såvidt blitt 2 når baby kommer, så vi ville ha søskenvogn... Kjøpte brukt da...
 
Vi har kjøpt Stokke trailz, hatt den i hus ganske lenge også...men d var fordi den var på salg:p
 
Har kjøpt emmaljunga edge duo 2016mod ☺️ Nydelig vogn, men vet ikke hvordan den er i bruk så er veldig spent!!
 
Har kjøpt bugaboo donkey :) storesøsknene e 3 år og 1,5 år når baby kommer så greit med søskenvogn + ståbrett :p
 
Vi har tfk joggster twist. Har vært veldig fornøyd med den. Og nå er det jo kommet en ny hardbag siden sist vi hadde baby.
 
Har kjøpt Bugaboo Buffalo ,
Satt den sammen i går, gleder meg til å ta den i bruk :D
 
Har kjøpt en brukt Emma Ljunga av, usikker på hvilken modell det er, av en bekjent som kun ville ha 50 euro for den! Røverkjøp, for vogna er god som ny (har prøvekjørt sportsvogndelen med mellomstebror allerede). Så kan vi bruke penger på sykkelvogn i stedet, hurra.
 
Bugaboo cameleon 3 her også.

Har både voksi, urban, city og classic.
 
Vi har en Emmaljunga city cross etter storesøster, så vi kjøper ikke ny. :) Veldig fornøgd med den vognen!
 
Har kjøpt et sånt billigmerke. Enda billigere enn billig, for jeg kjøpte den ubrukt på Finn. Den heter Beemoo. Håper den duger! Den har alt jeg så etter utenom bilstolbase.
 
Kjøpte Bugaboo søskenvogn. Storebror er bare rundt 18.5 måned ved termin og har ikke begynt å gå støtt selv enda så tenker det er greit å ha mulighet til å ha han også i vogn. Vurderte emmaljunga sin søskenvogn men følte den ble så stor i forhold siden rammen ikke kan trekkes sammen når en bare er ute med en unge. Har emmaljunga edje duo til storebror som vi kjøpte da han ble født. Super vogn som enkeltvogn, stor og romslig. Men tar også ditto plass i bilen.
 
Back
Topp