Barnevogn!

Vi skal se på en brukt Brio Go i morgen. Vognen er bare brukt i underkant av et år, så det tror jeg kan være et bra kjøp :) Særlig hvis den er like fin som på bildene.
Fordelen med å kjøpe brukt, i tillegg til at en sparer en del kroner, er jo at da har jeg samvittighet til å kjøpe ei god reisetillegg i tillegg når mini blir større.
Vi kjøpte brukt Brio go sist, og skal ha den nå også. Så om den er i fin stand så gjør det!:)

Har hatt emmaljunga til mine 2 andre barn og kommer til å gå for dette igjen. Stor og stabil vogn som kommer frem i skog og mark og snø/slaps (greit å tenke på når man får barn i november ). Har tidligere hatt Edge duo, men har ikke bestemt hvilken type vi går for denne gangen.

Vet ikke hva jeg skal ha. Men det finns ihvertfall kjempemye billig fint og brukt, så nytt blir det ikke.

Har kommet over en brukt Brio Happy vogn nå. Får se på mandag om vi kjøper den eller ikke. Vil vente å se til etter ul timen

Vi skal ha Mountain Buggy igjen. Hadde det til store søster og . Mn kun sportsdel har kjøpt en nyere modell nå. Har hatt emmaljunga og når store søster var baby. De er veldig flotte. Mn synes det ble utrolig tungt når vi gikk over til sports del og snuppa ble større.

Vi skal enten ha den nye Emmaljunga vognen, NXT90 tror jeg den heter, eller Stokke Trailz :)

Jeg henta hjem barnevogna i dag. En Brio Happy vogn. Kun brukt i 8 mnd og ser helt ny ut. Jeg gleder meg til å bruke den :)

Noen som har erfaring med Britax b motion 3?
Hatt Mountain buggy tidligere og vært svært fornøyd med den. :happy:

Jeg har veldig lyst på Stokke Trailz.. Men har hørt at den ikke er så god å trille rundt på. Håper det ikke stemmer for den er så fin:D

Back
Topp