Ja vi har begge delerEr det både bag og sportsvogn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi har begge delerEr det både bag og sportsvogn?
Den har vi og bestemt oss for ♡ Nydelig!
For oss sto det mellom den og Bugaboo donkey. Vi endte opp med Bugaboo fordi vi syns emmaljungaen var så tung. Angrer ikke et sekund på at vi valgte den!Vi (eller jeg) har falt for emmaljunga double viking 765 eller hva den nå heter, syns den er så fin men mannen er så usikker på om han vil ha emmaljunga![]()
For oss sto det mellom den og Bugaboo donkey. Vi endte opp med Bugaboo fordi vi syns emmaljungaen var så tung. Angrer ikke et sekund på at vi valgte den!
Hvem er det som selger bugaboo? Vet barnas hus har tvillingvogner og det samme har babyshop og da de som fører emmaljunga her i bergen
Barnas hus og babyshop vet jeg selger Bugaboo. Også kan den vel bestilles på nett hos kjøpbarnevogn.no tror jegHvem er det som selger bugaboo? Vet barnas hus har tvillingvogner og det samme har babyshop og da de som fører emmaljunga her i bergen
Barnas hus har bugaboo donkey ihvertfall. Også er vel emmaljunga hos babyshop
Det er vel bare babyshop i Oslo som har emmaljunga, ikke de to butikkene vi har her i Bergen hvertfall. Kanskje jeg skal sjekke ut bugaboo vognen men jeg innbiller meg at den er veldig dyr i forhold til emmaljunga sin
Den er litt dyrere ja, men så verdt hver eneste krone! I tillegg taper den seg ikke mye i pris og selges lett videre(spesielt som komplett tvillingvogn). I tillegg kan den bruker som singelvogn og er den eneste vognene som kan bruker som både og, bortsett fra de du må "stable i høyden", veldig greit om man bare skal ut med en unge. Den har også tre års garanti(det tror jeg ikke emmaljunga har). Den er lettere og smalere(kommer seg inn alle dører), bagene er større, du kan bytte farge som du måtte ønske og den tar mindre plass i bilen. Vi er utrolig fornøyd med den. Om du syns den er dyr ny, er det alltids noen snille tvillingmødre som selger sin videre!Det er vel bare babyshop i Oslo som har emmaljunga, ikke de to butikkene vi har her i Bergen hvertfall. Kanskje jeg skal sjekke ut bugaboo vognen men jeg innbiller meg at den er veldig dyr i forhold til emmaljunga sin
Den har vi og bestemt oss for ♡ Nydelig!
Ja det ække lettSyns det er veldig fin i blå, men også i beige! Klarer ikke å bestemme meg![]()
Det kan du jo se det an når den lille kommer? Det kan jo hende at storesøster plutselig får lyst til å sitte i vogn når babyen gjør detJeg har begynt å fundere litt, trenger man søskenvogn kanskje?
Har egentlig tenkt at vi inne trenger, for vi bruker sjeldent vogn til hun som nå er 14 mnd gammel, mest til soving på dagtid når hun ikke er i bhg, og en og annen trilletur, bruker mest bæresele eller meis, og er vi i byen har vi enten med trilla, hun sitter i handlevogn eller tusler selv.
Vet lissom ikke helt om vi vil bli å trille på 2 stykker samtidig heller.. Hmm..
Jeg har begynt å titte litt på babyjogger city elite, noen her med erfaring fra den? Har egentlig planer om TFK, men så så jeg at babyjogger scorer høyere enn tfk, så da ble jeg plutselig usikker
Var dere misfornøyd med emmaljunga, og evt hvorfor? :\jeg har hatt emmaljunga tidligere, og kommer ikke til å kjøpe den nå. Denne gangen tenker vi å gå for TFK joggster![]()