Litt tidlig, men hva slags barnevogn vil dere ha, og hvorfor? Har planer om å kjøpe ny, og trenger tips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes den både ser bra ut og er utrolig praktisk. Den har stor bag, den er lett, god å kjøre, ekstra stor solskjerming og setet kan snues begge veier. Har ønsket meg den i årevis 

Simo er gode vogner og jeg hadde ikke hatt noe i mot å hatt denNår jeg ser annonser og bilder har jeg veldig lyst på ny!! Er så mange fine der ute :-D Men skal bruke den vi harKjøpte den ny til vår første, det var i 2011. Brun Simo kombi. God vogn som passer godt til vårt bruk, bor på bygda så trenger en robust vogn som er god å kjøre på dårlige veier
Den har god fjæring så den er lett å "vugge"..det syns jeg er positivt. Har trillet noen vogner som er ganske " stive", syns ikke det virker like godt for baby å ligge i de.. Det negative er at vogna er ganske tung med bag iallefall, tar litt stor plass..så jeg har kjøpt ei lett trille som jeg tar med hvis vi skal på byen e.l.
Følger ikke med på moten i det heletatt jeg, men ser det er mye emmaljunga, er Simo litt "ute" nå?![]()
![]()