Barnevogn

Nocturne82

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Litt tidlig, men hva slags barnevogn vil dere ha, og hvorfor? Har planer om å kjøpe ny, og trenger tips

Jeg har lyst på helt flunkande ny emmaljunga city cross denne gangen, mye fordi jeg er dritt lei av brukte vogner som ikke viser seg å være det vi har trodd og håpt. Og fordi at jeg har lyst på emmaljunga cc og syns den er fantastisk fin :-)

Jeg har allerede nok vogner, så jeg har emmaljunga double viking, emmaljunga city cross og simo duo :)

Jeg har lyst på Bugaboo Donkey Mono. Et barn i barnehagen har den, og den er utrolig god, og veldig god plass til ting! God å trille. Også veldig fin!

Me har emmaljunga city cross og baby jogger city elite, så blir å bruke disse to på nestemann og :) Er super fornøyd med emmaljungane som babyvogn og baby joggeren som sportsvogn!

Kjøpte emmaljunga i oktober/november 2015 når jeg var gravid (mistet) men tenker det blir den da den står på loftet enda ;)

Vi kjøpte Emmaljunga Classic når vi ventet minstemann. Og den har vi enda, så jeg får nøye meg med den ;)
Hvis jeg skulle byttet, ville det fremdeles blitt Emmaljunga, jeg elsker de vognene! Og skulle det vist seg at det er to i magen, da blir det Emmaljunga tvillingvogn :)

Her blir det Bugaboo Buffalo :love7 Jeg synes den både ser bra ut og er utrolig praktisk. Den har stor bag, den er lett, god å kjøre, ekstra stor solskjerming og setet kan snues begge veier. Har ønsket meg den i årevis :woot::smiley-ashamed008

I tillegg sikler jeg litt på Stokke Trailz, men siden jeg egentlig bare liker bagdelen så vil det være litt dumt å velge den forann Buffaloen :happy:
440111GM01_1.jpg
440111GM01_2.jpg

Last edited:
Har en emmaljunga, men blir for det meste å bruke sjal :)

Når jeg ser annonser og bilder har jeg veldig lyst på ny!! Er så mange fine der ute :-D Men skal bruke den vi har :-) Kjøpte den ny til vår første, det var i 2011. Brun Simo kombi. God vogn som passer godt til vårt bruk, bor på bygda så trenger en robust vogn som er god å kjøre på dårlige veier :-P Den har god fjæring så den er lett å "vugge"..det syns jeg er positivt. Har trillet noen vogner som er ganske " stive", syns ikke det virker like godt for baby å ligge i de.. Det negative er at vogna er ganske tung med bag iallefall, tar litt stor plass..så jeg har kjøpt ei lett trille som jeg tar med hvis vi skal på byen e.l.

Følger ikke med på moten i det heletatt jeg, men ser det er mye emmaljunga, er Simo litt "ute" nå? :-) :-P

Når jeg ser annonser og bilder har jeg veldig lyst på ny!! Er så mange fine der ute :-D Men skal bruke den vi har :-) Kjøpte den ny til vår første, det var i 2011. Brun Simo kombi. God vogn som passer godt til vårt bruk, bor på bygda så trenger en robust vogn som er god å kjøre på dårlige veier :-P Den har god fjæring så den er lett å "vugge"..det syns jeg er positivt. Har trillet noen vogner som er ganske " stive", syns ikke det virker like godt for baby å ligge i de.. Det negative er at vogna er ganske tung med bag iallefall, tar litt stor plass..så jeg har kjøpt ei lett trille som jeg tar med hvis vi skal på byen e.l.

Følger ikke med på moten i det heletatt jeg, men ser det er mye emmaljunga, er Simo litt "ute" nå? :-) :-P
Simo er gode vogner og jeg hadde ikke hatt noe i mot å hatt den :)

Vi har en Bugaboo donkey, og siden det blir 14,5 mnd mellom jenta vår og lille i magen, så blir vi å bruke den. Den kan brukes som både singelvogn og søskenvogn, og vi er veldig for med den!

Jeg vil ikke ha en stor/tung vogn, ala emmaljunga eller simo. Vi har hatt Hartan, og er egentlig veldig fornøyd med den, men ønsker meg noe nettere.....babyjogger kanskje....

Vi har en kjempefin svart emmaljunga city cross fra første mann (2014) som enda ser veldig fin ut, iallefall bag-delen. Så det blir ikke ny vogn på oss nå tror jeg :)

Vi skal kjøpe ny emmaljunga city cross sportsvogn også har vi cc bag i fargen navy som vi brukte til forrige :-)
Syns den fargen er så fin :-)

Back
Topp