mammamarit
Andre møte med forumet
Noen som har bestemt seg for modell? Synes selv det er vanskelig. Bor i område hvor den vil blir brukt til kjøring på asfalt og grus, og jeg må ha den med i bil til butikk osv. Førstemann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg anbefaler også den vogna! Elsker den, så kommer til å bruke den igjen. Kjøper en Babyjogger city mini GT til storebror tenker jeg.Anbefaler babyjogger city eliteKjøpte sportsvogna da gutten min var ca 9 mnd, og har ikke angret et sekund, og når jeg nå bruker emmaljunga-vogna synes jeg den er fryktelig tung! Har nå kjøpt bag til city elite så den skal brukes fra fødsel med nr 2
![]()
Holder en knapp på Bugaboo Buffalo jeg også, men synes det er vanskelig når jeg ikke har noe å sammenligne med.
GT er ei knallvogn! Har ingenting å sette fingeren på med den vogna! Bruker den som ekstravogn i bilenJeg anbefaler også den vogna! Elsker den, så kommer til å bruke den igjen. Kjøper en Babyjogger city mini GT til storebror tenker jeg.
Har det inntrykket jeg og. Er så usikker på om jeg skal kjøpe søskenvogn. Tror nok ikke storebror kommer til å ha lyst til å sitte så mye i vogn. Så tenker det er like greit å ha en liten vogn som sovevogn og som er enkel å ha med på tur ved behov. Har ikke så stor bil, så må tenke litt på plassen også. Ny bil er uaktelt med det førsteGT er ei knallvogn! Har ingenting å sette fingeren på med den vogna! Bruker den som ekstravogn i bilen![]()
Jeg tror heller ikke våres (som blir 2år i april) har interesse av å sitte så mye i vogn på den tid. Han liker best å gå selvHar det inntrykket jeg og. Er så usikker på om jeg skal kjøpe søskenvogn. Tror nok ikke storebror kommer til å ha lyst til å sitte så mye i vogn. Så tenker det er like greit å ha en liten vogn som sovevogn og som er enkel å ha med på tur ved behov. Har ikke så stor bil, så må tenke litt på plassen også. Ny bil er uaktelt med det første![]()