Barnevogn

mammamarit

Andre møte med forumet
Noen som har bestemt seg for modell? Synes selv det er vanskelig. Bor i område hvor den vil blir brukt til kjøring på asfalt og grus, og jeg må ha den med i bil til butikk osv. Førstemann

Vet ihvertfall at jeg skal ha en sånn vogn/trille til å sette bilstolen i. Hadde det til de to forrige. Utrolig praktisk når man skal på handletur.

Anbefaler babyjogger city elite :) Kjøpte sportsvogna da gutten min var ca 9 mnd, og har ikke angret et sekund, og når jeg nå bruker emmaljunga-vogna synes jeg den er fryktelig tung! Har nå kjøpt bag til city elite så den skal brukes fra fødsel med nr 2 :)

Har en tfk joggster twist etter storebror. Bor i byen og den er veldig enkel å manøvrere. Snur på en femtiøring og er superenkel på buss og bane. Kjøpte den også fordi det er "bærehåndtak" på bagdelen, så den var enkel og få opp og ned til 3. etasje uten heis. Ikke nødvendigvis dine behov, men er viktig å kjøpe vogn etter hva man trenger den til :-)

Skal ha Babyjogger City Elite :) Den passer godt til grus og asfalt og i tillegg tar den ingen plass i bilen suns eg.Altså ift simo, emmaljunga ol

Jeg tror vi kommer til å ende med Emmaljunga Edge Duo, den er tung, men ikke noe problem å trille i snø, slaps, langs skogsbilveier og stier. Vi bor på bygda, så det blir generelt lite trilling på asfalt for vår del.

Anbefaler babyjogger city elite :) Kjøpte sportsvogna da gutten min var ca 9 mnd, og har ikke angret et sekund, og når jeg nå bruker emmaljunga-vogna synes jeg den er fryktelig tung! Har nå kjøpt bag til city elite så den skal brukes fra fødsel med nr 2 :)
Jeg anbefaler også den vogna! Elsker den, så kommer til å bruke den igjen. Kjøper en Babyjogger city mini GT til storebror tenker jeg.

Bugaboo Donkey, lettest, minst og penest. Og med flest muligheter

Vi har da en unge på 1 år og 8 måneder, så søskenbrett blir ikke nok. Så vi går for en søskenvogn.

Så beholder vi Bugaboo Cameleon3 og den lille trilla McLarren også...

Det er bilen vi bytter ut. Vi har sedan nå, og der var Cameleon3 helt fin.
Nå med to barn går det ikke....

Holder en knapp på Bugaboo Buffalo jeg også, men synes det er vanskelig når jeg ikke har noe å sammenligne med.

Holder en knapp på Bugaboo Buffalo jeg også, men synes det er vanskelig når jeg ikke har noe å sammenligne med.

Anbefaler å ta turen til forskjellige barneutstyrsforetninger å prøvetrille vogner. Så får man både kjent på hvordan den er å trille, om høyden stemmer, om man liker vekta, om den er enkel å legge sammen osv :)

Vi har mountain buggy urban jungle fra gutten. Skal bruke den :)
Syns den er smidig og lett å manøve. Ikke tar den så stor plass heller ;)
God på alle årtidenes forhold!
Praktisk at man kan bruke understellet sammen med bilstolen osv osv.. Kunne nok ramsa opp mye mer. Nå har de oppgradert modellen og fått nye større vognbager, så vi venter på ny nå. Spent :)

Jeg anbefaler også den vogna! Elsker den, så kommer til å bruke den igjen. Kjøper en Babyjogger city mini GT til storebror tenker jeg.
GT er ei knallvogn! Har ingenting å sette fingeren på med den vogna! Bruker den som ekstravogn i bilen :)

GT er ei knallvogn! Har ingenting å sette fingeren på med den vogna! Bruker den som ekstravogn i bilen :)
Har det inntrykket jeg og. Er så usikker på om jeg skal kjøpe søskenvogn. Tror nok ikke storebror kommer til å ha lyst til å sitte så mye i vogn. Så tenker det er like greit å ha en liten vogn som sovevogn og som er enkel å ha med på tur ved behov. Har ikke så stor bil, så må tenke litt på plassen også. Ny bil er uaktelt med det første :-)

Har det inntrykket jeg og. Er så usikker på om jeg skal kjøpe søskenvogn. Tror nok ikke storebror kommer til å ha lyst til å sitte så mye i vogn. Så tenker det er like greit å ha en liten vogn som sovevogn og som er enkel å ha med på tur ved behov. Har ikke så stor bil, så må tenke litt på plassen også. Ny bil er uaktelt med det første :-)
Jeg tror heller ikke våres (som blir 2år i april) har interesse av å sitte så mye i vogn på den tid. Han liker best å gå selv :) så vi kommer ikke til å kjøpe søskenvogn men heller ståbrett/liknende. Det kan jo også brukes til GT'en ;)
Vi hadde planer om ny bil, men det spørs om økonomien tillater det før bryllupet :p

Vi var å kikket på vogner i går og fikk veldig god hjelp på baby shop, viste og fortalte så da ble det en del lettere å vite hva vi ønsket av en vogn :) står mellom bugaboo buffalo eller emmaljunga edga, begge virket veldig gode :) veldig gøy å gå å se på vogner :)

Kan anbefale simo kombivogn og bugaboo cameleon! Har begge fra forrige barn!
Har brukt begge! Simo er genial til tur, mens bugaboo har jeg hatt liggende i bilen, fin til shoppingsentre og by!

Arvet en emmaljunga sist med tre hjul på, men er noe galt med fremmhjulet :-( satser på pappa kan fikse litt, ellers må vi ha nytt understell... lite lysten på å kjøpe nytt :-p for liker den veldig godt egentlig, sett bort fra at fremmhjulet henger for dårlig....

Har ei city cross emmaljungla. brukt til begge barna, veldig fornøyd. Lett å trille og tar ikke mye plass i bilen. Har også ei trille city jogger :)

Er helt forelska i Bugaboo Buffalo, så ender nok opp med den :)

Back
Topp