Barnevogn?

Den har tre hjul og det foran kan du stille inn på både å stå stille, og å kunne bevege seg. Om du skjønner? Var det det du tenkte på....? :)

Ja, var det jeg tenkte på :) ønsker helst fire faste hjul siden jeg bor i nord og det blir vinterbaby, så da er vell den utelukket :)
 
Vær klar over at emmaljunga har lansert 2016 fargene på en messe allerede, de kommer på nettsidene deres i løpet av sommeren tenker jeg, og da er fargevalgene noe annerledes enn i 2015, samt at super nitro komemr i en variant med lufthjuul ( itre systre farger, syens hun som har lyst på rød eller lilla)

Å, då flott! Det har jeg ikke tenkt på, takk for info :D
 
Her er vogna mi. Edge duo. Kjempe god på vinteren. På det bildet var vi ute å gikk i 10-20 cm nysnø, er kun måkt litt der jeg står pga en heis. Den beste vogna jeg har prøvd hittil. Har hatt brio smile og har Emmaljunga edge med svingbare og det på bildet, babyjogger city mini og en bassonbaby vogn.
 

Vedlegg

  • 1435530029394.jpg
    1435530029394.jpg
    70,1 KB · Visninger: 52
Her er vogna mi. Edge duo. Kjempe god på vinteren. På det bildet var vi ute å gikk i 10-20 cm nysnø, er kun måkt litt der jeg står pga en heis. Den beste vogna jeg har prøvd hittil. Har hatt brio smile og har Emmaljunga edge med svingbare og det på bildet, babyjogger city mini og en bassonbaby vogn.
Det der er jo samme som den jeg skal ha, og den heter vel Mondial de luxe? :)
 
Babyzen Yoyo, e vel dendesidert minsta vogno sammenlagt. Kan få den med som håndbagsje på flyet ;)
Kan ha den mot deg og frå deg + softbag t nyfødt baby :)
Meeee, har ikkje erfaring sjøl, og personlig syns eg ikkje den vogno e fin ein einaste plass :p
Synes ikke den vogna så så bra ut nei. Litt for luftig rundt ungen. Når jeg får et vinterbarn synes jeg det er viktig å ha en vogn der ungen ligger lunt.
 
Huff, barnevognjungelen er vanskelig! Jeg har sett på Simo kombi på nettet, men har ikke vært på noen butikker for å se på vogner. Er det noen av dere som har erfaringer med Simo Kombi som dere vil dele med en nybegynner som meg?

Når det gjelder prisen på vognen, så er vi så heldige at den kommende oldemoren har gitt oss 5000 og de kommende besteforeldrene har sagt at de betaler det restrerende. Og vi har fått streng beskjed om å velge vogn etter hvilken vi liker best, ikke etter pris. Jeg er så takknemlig!
 
Huff, barnevognjungelen er vanskelig! Jeg har sett på Simo kombi på nettet, men har ikke vært på noen butikker for å se på vogner. Er det noen av dere som har erfaringer med Simo Kombi som dere vil dele med en nybegynner som meg?

Når det gjelder prisen på vognen, så er vi så heldige at den kommende oldemoren har gitt oss 5000 og de kommende besteforeldrene har sagt at de betaler det restrerende. Og vi har fått streng beskjed om å velge vogn etter hvilken vi liker best, ikke etter pris. Jeg er så takknemlig!
Vi har en simo kombi stående etter førstemann som vi skal bruke om igjen:) Jeg elsket den vognen, og kunne ikke tenkt meg noen annen vogn:) Ruller godt både på asfalt, grus og snø:)
 
Jaa, har funnet den jeg vil ha, har villet hatt den i årevis før jeg ble gravid, hehe! Det er ikkr for tidlig å kjøpe eller..?
 
Nei men understellet er Mondial de luxe understell.

Og det er 1 av de 8 understellene man kan velge mellom på mondial og duo egde. mondial deluxe har et, duovognene lar deg velge mellom 8, dette er ett av dem
 
Det der er jo samme som den jeg skal ha, og den heter vel Mondial de luxe? :)
Ja alle trur det. Nei bagen og sportsdelen din heter mondial, min er edge. Understellet heter de luxe. Står faktisk det på rammen nederst på den. Jeg kjøpt understellet løst fra Sverige. Mondial og edge har samme fester. Kjøpte i utgangspunktet edge duo med svingbare hjul sommeren 2014 og kjøpte deluxe understellet i januar.
 
Ja alle trur det. Nei bagen og sportsdelen din heter mondial, min er edge. Understellet heter de luxe. Står faktisk det på rammen nederst på den. Jeg kjøpt understellet løst fra Sverige. Mondial og edge har samme fester. Kjøpte i utgangspunktet edge duo med svingbare hjul sommeren 2014 og kjøpte deluxe understellet i januar.
Åja, jeg forstår! Det understellet er veldig fint da. Klarer det seg bra på mye snø?
 
Åja, jeg forstår! Det understellet er veldig fint da. Klarer det seg bra på mye snø?
Ja det gjør det. På det bildet der så står vognen i en liten måkt firkant pga en heis. Ellers var det 10-20 cm nysnø ute.
 
Etter lang vognerfaring må jeg si at Emmaljunga er i en klasse for seg selv. Robust og stødig, alle detaljer er så gjennomtenkt. Men den klassiske vogna er litt tung om man reiser mye, inn og ut av bil osv. Vi kjøpte ny emmaljunga understell/sportsdel (typen sport) også kjøpte vi bagen brukt. Det ble ganske mye rimeligere.
 
Vært veldig på emmaljunga men trur jeg skal kjøpe en litt rimeligere vogn :) syns det er litt i dyreste laget :) noen som har bra forslag ?
 
Back
Topp