Barnevogn?

Nr3 <3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Hei,

Noen som er begynt å se etter barnevogn?
Jeg holder på å lete meg gal :p Har bestemt meg for Emmaljunga Edge duo, men klarer ikke bestemme meg helt for farge og understell. Har så lyst på mørk brun, men de har den ikke i den nyeste modellen, har også veldig lyst på lys vogn, men ser for meg at den blir fort skitten, i værtfall siden det blir vinterbaby :) vanskelig! :p
 
Hei,

Noen som er begynt å se etter barnevogn?
Jeg holder på å lete meg gal :p Har bestemt meg for Emmaljunga Edge duo, men klarer ikke bestemme meg helt for farge og understell. Har så lyst på mørk brun, men de har den ikke i den nyeste modellen, har også veldig lyst på lys vogn, men ser for meg at den blir fort skitten, i værtfall siden det blir vinterbaby :) vanskelig! :p
Har baby jogger city elite. Var fornøyd med sittedelen til førstemann og har kjøpt bag til baby. Regner ikke med at jeg blir noe mindre fornøyd med bagen. Er nok ikke det beste av det beste man kan få tak i, men den passet fint til vårt bruk. Og vår lommebok da jeg kjøpte den brukt ;-) Kan absolutt anbefales!
 
Jeg har bestemt meg for emmaljunga nitro :) vil ha hvit skinn som bagdel og grå sportsdel:)
 
Har baby jogger city elite. Var fornøyd med sittedelen til førstemann og har kjøpt bag til baby. Regner ikke med at jeg blir noe mindre fornøyd med bagen. Er nok ikke det beste av det beste man kan få tak i, men den passet fint til vårt bruk. Og vår lommebok da jeg kjøpte den brukt ;-) Kan absolutt anbefales!

Hvilket understell er det til den?
Jeg bor i nord, så det er en fordel at det ikke er "snurrehjul" på den, og så ønsker jeg å kunne gå i humpete grusvei ol uten å sette meg fast eller bli plaget :p
 
Vurderer bl.a brio happy, emmaljunga edge eller mondial og tfk med multi x bag. Har hatt tfk tidligere som sportsvogn og var superfornøyd! Gidder ikke bruke 12000 på vogn men har veldig lyst på ny denne gangen. Aldri hatt mulighet til det tidligere... Jeg er ikke veldig fan av fire faste hjul egentlig, men må nok bare bite i det sure eplet og godta at det er greit så lenge vi bruker bagen. Vinter, bor på landet og mye snø + hund samtidig kan gjøre det greit med en stødig vogn. Senere blir det nok en 3-hjuling!
 
Kjøpte ny Brio S.mile t småen og e superfornøyd! Synd me må øve på søskenvogn når spireliten kjeme ;)
Vurdere veldig Bugaboo Donkey Duo, men e jo så hinsides dyre! 15-17.000kr for ny vogn :( Finne ikkje så mange brukte heller, og kan få mange andre søskenvogne heilt nye t bruktprisen av Donkey...
 
*sniker fra FS*

Allerede bestemt oss for enten Emmaljunga nitro eller Stokke Sleepi :)

Anbefaler å titte i butikken og prøvetrille. Mange blir overrasket over hva de liker ;)
 
Har baby jogger city elite. Var fornøyd med sittedelen til førstemann og har kjøpt bag til baby. Regner ikke med at jeg blir noe mindre fornøyd med bagen. Er nok ikke det beste av det beste man kan få tak i, men den passet fint til vårt bruk. Og vår lommebok da jeg kjøpte den brukt ;-) Kan absolutt anbefales!
Den så absolutt bra ut! Jeg har liten bil og ønsker en med tre hjul, denne var jo absolutt perfekt i mine øyne! Takk takk for anbefaling! :D
 
Den så absolutt bra ut! Jeg har liten bil og ønsker en med tre hjul, denne var jo absolutt perfekt i mine øyne! Takk takk for anbefaling! :D
Jeg startet med sykt dårlige vogner til jenta mi, og følte at å bytte dem ut ble ufint i forhold til mann og svigermor som hadde kjøpt de vognene... Men da hun var 1,5 år var nok nok og jeg fant ut at jeg måtte ha ny vogn fordi jeg uansett skulle ha flere unger. Kjøpte en brukt som har vært helt super!
Det eneste negative med vognen er at alt ekstra koster en del, så du må liksom kjøpe til alt som du vil ha. Men har på ingen måte vært noe problem for oss :) Har kjøpt det meste (foruten bagen) brukt!
 
Hvilket understell er det til den?
Jeg bor i nord, så det er en fordel at det ikke er "snurrehjul" på den, og så ønsker jeg å kunne gå i humpete grusvei ol uten å sette meg fast eller bli plaget :p
Den har tre hjul og det foran kan du stille inn på både å stå stille, og å kunne bevege seg. Om du skjønner? Var det det du tenkte på....? :)
 
Har tatt vare på førstemann sin Mountain buggy urban jungle. Jeg var superfornøyd med vogna sist så vi bruker nok den denne gangen også. Hjulene er så store og fine så den er fin å trille overalt egentlig:)
 
Vi har en tfk som vi har brukt til de andre. Nå når nr fire er på vei, håper vi å få brukt den. Hvis vi får plass i bilen da. Er det noen som vet hvilke vogner som tar minst plass?
 
Babyzen Yoyo, e vel dendesidert minsta vogno sammenlagt. Kan få den med som håndbagsje på flyet ;)
Kan ha den mot deg og frå deg + softbag t nyfødt baby :)
Meeee, har ikkje erfaring sjøl, og personlig syns eg ikkje den vogno e fin ein einaste plass :p
 

Vedlegg

  • Babyzen-YoYo-Newborn-0+-mode-2-1024x1024.jpg
    Babyzen-YoYo-Newborn-0+-mode-2-1024x1024.jpg
    103,6 KB · Visninger: 39
  • last ned.jpg
    last ned.jpg
    5,8 KB · Visninger: 37
Tfk er vel en av de som tar minst plass tror jeg? De med fire faste hjul tar ihvertfall mye mer plass.
 
Vær klar over at emmaljunga har lansert 2016 fargene på en messe allerede, de kommer på nettsidene deres i løpet av sommeren tenker jeg, og da er fargevalgene noe annerledes enn i 2015, samt at super nitro komemr i en variant med lufthjuul ( itre systre farger, syens hun som har lyst på rød eller lilla)
 
Back
Topp