Barnevogn

Anicol88

Blir kjent med forumet
Augustlykke 2015
Hadde bestemt meg for Emmaljunga Edge Duo eller hva den heter.. Nå er jeg usikker.. Har hatt brukte Simo vogner til de to andre. Veldig fornøyd med de. Vil ha en ny vogn nå. Gjerne med no mønster uten at hele greia er råsa Noen forslag?

Vi holder på å se om Simoen vi brukte til nr 2 er brukelig og vet egentlig ikke hva vi gjør hvis vi ikke kan fixe den.. Kjøper sikkert noe brukt itilfelle.

Vi har emmaljunga Edge duo - hat ingen erfaring ettersom det et vår første men har både lest og hørt mye positivt om den.
Den er litt større og tyngre enn emmaljunga citycross. Vi brukte en tid på oss før vi bestemte oss for hva vi skulle gå for av de. Men vi har fått inntrykk av at selv om Edge duo er litt tyngre og løfte er den bedre og kjøre og mer stabil i ulike terreng. Bagen er også litt mer romslig noe som er en fordel med tanke på å kunne bruke den ut vinteren :)

Vi vurderte også en billigere og nyere merke - som jeg ikke husker namnet på, lurer på om det begynner på j. Men vi fant ut at emmaljunga er at gammelt merke som vi vet varer lenge, vi vet ikke hvordan det er med den nye.

Tenker det samme som deg, citycrossen blir litt trang.. Kikka på den i dag. Blir nok å gå tilbake til utgangspunktet.. Godt det snart er juni og skattepengene kommer

Vi kjøpte emmaljunga edge duo i fargen mustang. Gleder oss til og ta den ibruk:-D søster og venninde har denne vogna og er veldig fornøyd

Vi kjøpte Emmaljunga Edge duo limmited Edition 2014 (mista den gang, så dette svangerskapet stod den klar) Den er så utrolig fin og jeg gleder meg stort til og trille ;) Den har god plass i baggen, og siden vi får høstbarn er dette et stort pluss tenker jeg :) Den er også veldig stabil, og det er fint i møte med vinteren... Jeg syntes de fleste vogner har små bagger, og Simo som hadde stor bag tidligere, har nå også blitt liten :(

Jeg har hatt de fleste vognene som finnes på markedet grunnet vogndilla men jeg har alltid gått tilbake til bugaboo
Elsker de vognene og der kan man bytter på farger ol. Sånn det måtte passe seg ;-)

Har hatt simo kombi til begge guttene og vært kjempefornøyd!
Hadde tenkt å prøve Emmaljunga denne gangen, men det ble simo nok en gang :)

For dere som har tenkt å bestille emmaljunga vogner så tror jeg det kan være lurt å sjekke om den må bestilles snart. Da vi kjøpte vår emmaljunga vogn for noen år siden husket jeg at fabrikken hadde sommerstengt i ganske lang tid. Vi måtte altså bestille en stund før sommerferien. Hvis ikke måtte vi vente til etter at fabrikken åpnet igjen etter sommeren. Jeg veit ikke om det er slik fortsatt, men kommentarer i september gruppa kan tyde på at det er slik fortsatt. Verdt å sjekke hvertfall! ;)

Ja, her er en Facebook-post fra en barnebutikk i Stavanger!

ImageUploadedByBV Forum1433066653.076476.jpg

Da har jeg og min venninne, som også skal føde snart, ramlet inn i en butikk vi ikke visste eksisterte. Vi falt begge to pladask for B.O.B Revolution Pro. Det er kongen over vogner til aktive mammaer :-)) Den hadde et kulelager som aldri stoppet, dempere like gode som Fox dempere, flyaluminium til ramme, håndbrems, stabilisering av forhjul og justering av håndtak. Den hadde klikkfunksjon til bilsete og hardtop, veier 12 kg og pakkes sammen på et blunk. Jeg er solgt og gleder meg til å leke med denne vogna i skauen og i byen ;-) Beste av alt, kan løfte den med en arm, og jeg er ferdig med å lete.

Da har jeg og min venninne, som også skal føde snart, ramlet inn i en butikk vi ikke visste eksisterte. Vi falt begge to pladask for B.O.B Revolution Pro. Det er kongen over vogner til aktive mammaer :-)) Den hadde et kulelager som aldri stoppet, dempere like gode som Fox dempere, flyaluminium til ramme, håndbrems, stabilisering av forhjul og justering av håndtak. Den hadde klikkfunksjon til bilsete og hardtop, veier 12 kg og pakkes sammen på et blunk. Jeg er solgt og gleder meg til å leke med denne vogna i skauen og i byen ;-) Beste av alt, kan løfte den med en arm, og jeg er ferdig med å lete.
Ja disse vognene er geniale og de beste vognene om man er en veldig sportsaktiv person med mye jogging og skogs tur giring ;-)

Back
Topp