C
Cat
Guest
Hei er det noen her som har erfaring med hauck king air vogn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri hørt om den vogna? Tenker du å kjøpe i Norge?Hei er det noen her som har erfaring med hauck king air vogn?
Vi valgte vogn ut i fra hva vi kjente til fra før og anbefalinger fra andre, samt hva vi skal bruke vogna til. Det var viktig for meg at forhjulene var svingbare, at vogna er lett å trille og lett å legge sammen. At sportsdelen kan vendes mot meg. Vi skal bruke vogn mest i byen og på ordentlige veier så da er det bedre for oss med en lett vogn som er enkel å få på buss/bane og som ikke tar så altfor stor plass. Vi endte opp med en Brio Go, og er veldig fornøyd med den.Hvordan velger man vogn? Er det vanlig å kjøpe brukt? Kan jo ikke vite hva hjulene har blitt utsatt for?
den har jeg aldri hørt om, så ville tatt en google-søk!Hei er det noen her som har erfaring med hauck king air vogn?
Hadde kjøpt brukt hvis vi ikke hadde vært så heldig å få ny av besteforeldrene. Ville så klart sett på den før jeg hadde kjøpt brukt. Viktig å tenke på hvordan du skal bruke vogna, i by, på asfalt, i skogen osv. Og prøv den først for å kjenne at du liker hvordan den er å trille, høyde på håndtak og sånt. Vanskelig valg, men viktigHvordan velger man vogn? Er det vanlig å kjøpe brukt? Kan jo ikke vite hva hjulene har blitt utsatt for?
Ikke hørt om den vogna, men har vært borti hauck vognr, ikke de beste vognene akkuratHei er det noen her som har erfaring med hauck king air vogn?