Jeg har emmaljunga edge duo med classic understell. Jeg er såå forelsket i vognen! Lyst å ta den ut på en prøvetur, men samboer mener det blir for kleint
Så jeg får bare bite det i meg, jeg triller på den hjemme i stuen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ble det også emmaljunga Edge duo med svinghjul
Har den i fargen Grey Leaves
Gleder meg såååå til første trilletur
Gratulerer med vogn![]()
Så bra at emmaljunga har kommet med svinghjul der hjulene ikke er plastikk!!
Her ble deg brio smile da vi trengte en praktisk og liten sammenlagt vogn
Jente2009, 2011 og 2015
Termin 15.01.2015
Vet at samboer har litt lyst på Brio. Men tror vi får for vogna vi har, bare med ny bag til
![]()
Falt for denne baggen![]()
Har forresten Emmaljunga City Cross![]()
Vis vedlegget 78389
Har bestemt oss for Brio happy duo =) Svigers betaler 4000,- i barnevogn, så da betaler vi resten selv, bare![]()
Vi gikk for den med deluxe baggen, deluxebaggen er like stor som f.eks tfk sin bag, så med den kommer ikke størrelsen til å være noe problem, men vet at de gamle baggene er litt mindre. Jeg og sambo var ikke i tvil om at det skulle bli City Elite etter 1,5time med prøving(trilling, justering, slå sammen..osv)av ulike vogner på Barnas Hus.
Vi har egentlig forelsket oss i baby jogger city elite, men føler ikke at jeg er helt ferdig med å se på vogn. Jeg elsker egentlig alt med City eliten, det eneste jeg tenker på er at man ikke kan ha barnet vendt mot seg i sitte delen. Noen som har erfaring fra 3-hjulinger fra før? Har dere tenkt over at man ikke får snudd sittedelen?
Virker som brio og emmljunga vognene er de mest populæreEr Simo vognene helt utdaterte?
Vi har en simo, og jeg elsker den![]()
Vi har Simo Duo etter første, og er veldig fornøyd med den!Virker som brio og emmljunga vognene er de mest populæreEr Simo vognene helt utdaterte?