Barnevogn

Så bra at emmaljunga har kommet med svinghjul der hjulene ikke er plastikk!!

Her ble deg brio smile da vi trengte en praktisk og liten sammenlagt vogn:)

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Ja, var veldig mye vurdering ang svingbare hjul. Men fikk prøve de nye med luft og de virket mye mer solide :) Ser det veldig mange som også faller på brio smile ja :)

Har bestemt oss for Brio happy duo =) Svigers betaler 4000,- i barnevogn, så da betaler vi resten selv, bare :)

Den vogna er helt super!!! Vi kjøpte den for en måned siden, gleder meg til å få brukt den :) lett å klappe sammen og tar ikke så altfor stor plass i bilen heller :-D

Virker som brio og emmljunga vognene er de mest populære :) Er Simo vognene helt utdaterte?

Vi gikk for den med deluxe baggen, deluxebaggen er like stor som f.eks tfk sin bag, så med den kommer ikke størrelsen til å være noe problem, men vet at de gamle baggene er litt mindre. Jeg og sambo var ikke i tvil om at det skulle bli City Elite etter 1,5time med prøving(trilling, justering, slå sammen..osv)av ulike vogner på Barnas Hus.

Åå okei! Takk, da tror jeg deluxe bagen må bli det riktige valget for oss også :) Nei, jeg føler meg ganske trygg på at jeg har valgt riktig vogn for oss :) :)

Vi har egentlig forelsket oss i baby jogger city elite, men føler ikke at jeg er helt ferdig med å se på vogn. Jeg elsker egentlig alt med City eliten, det eneste jeg tenker på er at man ikke kan ha barnet vendt mot seg i sitte delen. Noen som har erfaring fra 3-hjulinger fra før? Har dere tenkt over at man ikke får snudd sittedelen?

Vi har hatt city elite i over ett år nå, til storesøster. Den er helt fantastisk :D Hun begynte å bruke den da hun var ca 1 år. Aldri vært noe problem at hun sitter den veien hun sitter.. Det er stort "titte hull" i kalesjen om man er nyskjerrig ;) Anbefaler alle denne vognen på det sterkeste :) jeg gleder meg til å få bruke den til prinsessa som kommer i januar :D

Noen som har testet de nye ecco-hjulene til emmaljunga?

Back
Topp