Barnevogn

frkmadelen

Januar 2015
Da har vi ENDELIG funnet fram i jungelen og etter mye fram og tilbake har vi enelig bestemt oss! Reiste på babyshop å fikk bestilt barnevognen idag :)
Det ble emmaljunga edge duo med svingbare lufthjul i svart og hvit 2015 modellen :)

Noen fler som har sliti/sliter med å finne fram i vognjungelen?
Og hvilken vogn har dere kjøpt?

Hei!

Jeg har bestemt meg for Babyjogger City Elite. Men ser mange sier bagdelen kan være litt liten! Noen erfaringer med den?

Jeg ser de selger deluxe bag på barnashus. Den ser dypere og større ut. Så den er jo evt et alternativ :) noen erfaringer? :D

Har bestemt oss for Brio happy duo =) Svigers betaler 4000,- i barnevogn, så da betaler vi resten selv, bare :)

Vi skal bruke den samme Emmaljunga Edge Duo-vogna som storesøstrene har brukt (2009-modell) i fargen Jungle, med classic cryptonite-understell.

Jeg har også fått meg emmaljunga edge duo vognen:-) Er veldig fornøyd med valget etter en del frem og tilbake mellom den og Simo:-)

Vi bestemte å ha joggevogn siden mannen min liker å jogge =)) så kommer til å kjøpe babyjogger sity elite eller mountain buggy urban jungle eller tfk joggster twist =)

Hei!

Jeg har bestemt meg for Babyjogger City Elite. Men ser mange sier bagdelen kan være litt liten! Noen erfaringer med den?

Jeg ser de selger deluxe bag på barnashus. Den ser dypere og større ut. Så den er jo evt et alternativ :) noen erfaringer? :D

Vi gikk for den med deluxe baggen, deluxebaggen er like stor som f.eks tfk sin bag, så med den kommer ikke størrelsen til å være noe problem, men vet at de gamle baggene er litt mindre. Jeg og sambo var ikke i tvil om at det skulle bli City Elite etter 1,5time med prøving(trilling, justering, slå sammen..osv)av ulike vogner på Barnas Hus.

Her ble det også emmaljunga Edge duo med svinghjul:)
Har den i fargen Grey Leaves:)
Gleder meg såååå til første trilletur:D

Gratulerer med vogn;)

Så bra at emmaljunga har kommet med svinghjul der hjulene ikke er plastikk!!

Her ble deg brio smile da vi trengte en praktisk og liten sammenlagt vogn:)

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Vi har egentlig forelsket oss i baby jogger city elite, men føler ikke at jeg er helt ferdig med å se på vogn. Jeg elsker egentlig alt med City eliten, det eneste jeg tenker på er at man ikke kan ha barnet vendt mot seg i sitte delen. Noen som har erfaring fra 3-hjulinger fra før? Har dere tenkt over at man ikke får snudd sittedelen?

Her får lillebror arve storesøsters tfk joggster twist. Vært fornøyd med den og er fin å jogge med når man skal begynne med sommerkroppen 2015... :p

Termin januar 2015

Vi har egentlig forelsket oss i baby jogger city elite, men føler ikke at jeg er helt ferdig med å se på vogn. Jeg elsker egentlig alt med City eliten, det eneste jeg tenker på er at man ikke kan ha barnet vendt mot seg i sitte delen. Noen som har erfaring fra 3-hjulinger fra før? Har dere tenkt over at man ikke får snudd sittedelen?
Har vært fornøyd med trehjulingen, vi!
Tfk kan du kjøpe multibag til, den kan du ha ungen snudd mot deg når han vil begynne å sitte :) vi har tfk joggster twist etter storesøster og liker vogna godt.
Mange som sier at trehjulingene velter lett. Det er ikke erfaringen vår. Brukt vogna mye på tur i marka -null problem.

Termin januar 2015

emmaljunga city Cross 2010 modell etter store søster.
men trenger søskenvogn.kjøpe brukt men vet ikke hva slag.noen tips?

Vi har brio smile etter minstemann. Veldig fornøyd. Er avhengig av en vogn som er liten sammenlagt, og vil ha en sportsvogn hvor jeg kan ha babyen mot meg :-)

Her har vi kjøpt Emmaljunga city cross air og babyjogger city elite med delux baggen. Måtte ha en liten vogn til bil pga hundebur...

Vet at samboer har litt lyst på Brio Smile. Men tror vi får for vogna vi har, bare med ny bag til :)
Falt for denne baggen :)
Har forresten Emmaljunga City Cross :)
l_26524.jpg

Her står Brio Smile midt i stua og venter :D Satt den sammen i går, skal jo ikke stå her, men ville kose meg litt med den før vi bærer den ned til snuppa er på plass :)

Her ble det Brio Go Next :) Førsteintrykket når jeg fikk den va veldig bra, så gleder meg til å få trille den ;)

Back
Topp