Barnevogn...

Frkstrikk

Forelsket i forumet
Herregud, har allerede begynt å stresse ang barnevogn ettersom jeg har en på 9 mnd fra før, så må ha søskenvogn.

Flere som har begynt å titte og funnet ut noen lunde hva man er ute etter i barnevogn, eller er det bare jeg som er så stressa og helt på trynet? :p

Har solgt unna alt fra tidligere. Har lyst på en bugaboo:)

Har tre vogner, men ingen søskenvogn. :) hadde ikke planlagt så tette barn. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en ny teutonia spirit s3 som blir vogna til mini! Fikk ny pga flyskade når imre ca hadde sluttet med vogn! Og ny prampack! Så her er det klart :)

Vi har vogn og gleder meg til å begynne å bruke babydelen igjen :)

Vi har en Emmaljunga City Cross, men bare med sportsdel. Så jeg har begynt å titt på bagdel :D Åsså sitter jeg å funderer på og prøver å finne ut om det er mulig å kjøpe enda et understell slik at den får svingbare hjul når det trengs :p

Jeg mangler absolutt alt, vet ikke hvor jeg skal begynne å kikke en gang... 17 år siden sist jeg kjøpte vogn, kjøpte da en simo, som jeg var utrolig fornøyd med :-)

Jeg sitter også og ser på søskenvogner :-) veldig tidlig og kommer ikke til å kjøpe på leeeenge. Men det er kjekt å se da :-)

Leter etter fordeler og ulemper ved alle, så jeg har et viss bilde på hva jeg vil hanår jeg skal bestille. Førstemann prøvde seg på å komme ut i uke 32 så tenker å bestille i litt bedre tid enn hva jeg gjorde i fjor. :p

Sent from my iPad using BV Forum

Tør ikke å se på det enda jeg :P
Sist satt jeg meg ned å kikket med en gang, endte i SA, så nå tør jeg ikke se på noe. Skal kose meg med det når jeg er kommet litt lengre og kanskje vet hvilket kjønn der blir :)

Var å forhørte meg om drømme søskenvogna (Emmaljunga Double Monkey), men den har gått ut av produksjon og ville jeg ha den måtte jeg slå til nå for det var den siste de hadde på butikken. :(

Vi skal ha Emmaljunga City Cross, og det har jeg vært bestemt på i mange år. ;-) Den er utrolig fin, har vært best i test, lett å selge videre senere og har gode hjul. Det trenger man her jeg bor, hvor vi har en del grusveier og ekstremt mye snø på vinteren. :-) Også er den relativt liten og lett, men har likevel god plass. Veldig viktig siden jeg er liten og pinglete, og skal klare å løfte den ut og inn av bilen. :-P Dessuten er Emmaljunga det eneste merket som ikke blir produsert i Kina, fordi de er ekstremt opptatt av kvaliteten og derfor vil ha full kontroll selv. I hvert fall leste jeg det et eller annet sted, men husker ikke hvor. :-P

Har en sort emmaljunga city cross etter storebror så den bruker vi til minstemann, pluss en marineblå emmaljunga scooter til når han blir litt større :) veldig glad nå for at jeg ikke solgte noe av utstyret merker jeg :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har emmaljunga Edge duo, så blir å bruke den. Slev om jeg har lyst på splittet ny emmaljunga vogn :P Må ha ny hvis det viser seg å være tvillinger da :P Da blir det emmaljunga monkey :)

ImageUploadedByBV Forum1395681822.854562.jpgImageUploadedByBV Forum1395681830.404441.jpg

Vi har denne, med understellet som er på bagdelen :)

Har emmaljunga Edge duo, så blir å bruke den. Slev om jeg har lyst på splittet ny emmaljunga vogn :p Må ha ny hvis det viser seg å være tvillinger da :p Da blir det emmaljunga monkey :)

Monkey har gått ut av produksjon. :( Så skal man ha søskenvogn fra Emmaljunga må det blir Double Viking. VAr å forhørte meg i dag om det.

ImageUploadedByBV Forum1395683367.408836.jpg
Dette er den jeg ønsker meg. Ene og alene fordi den har et supersøt sau-mønster inni seg :P Men med understellet som vi har.
Koster 9000 kr ny i Norge (ca 8000 i Sverige) :) Og får ca 4500 for den jeg har, men er litt dumt bare pga sauer :P hehe

Ååååå.. Da MÅ jeg ha tidlig ul :P For de har den fortsatt på en butikk her, men da er det sikkert siste modell.. :(

Back
Topp