Barnevogn...

Sniker litt ;) Er ikke gravid enda, men vet hvilken vogn jeg skal ha likevel :p

Vi skal ha Emmaljunga City Cross, og det har jeg vært bestemt på i mange år. ;-) Den er utrolig fin, har vært best i test, lett å selge videre senere og har gode hjul. Det trenger man her jeg bor, hvor vi har en del grusveier og ekstremt mye snø på vinteren. :) Også er den relativt liten og lett, men har likevel god plass. Veldig viktig siden jeg er liten og pinglete, og skal klare å løfte den ut og inn av bilen. :p Dessuten er Emmaljunga det eneste merket som ikke blir produsert i Kina, fordi de er ekstremt opptatt av kvaliteten og derfor vil ha full kontroll selv. I hvert fall leste jeg det et eller annet sted, men husker ikke hvor. :p

Det er den jeg skal ha også :) Bestilte en sånn i Sverige rett føre jul og føre jeg mistet lille prinsen, så avbestilte jeg den når jeg mistet, for jeg viste ikke når jeg ble gravid igjen, men vil ha en vogn du kommer nesten overalt med :) Så bli sverige og kjøpe/bestille ny i løpet av høsten, vil vente til jeg er over der jeg var sist også :)

Jeg har TFK nå og er strålende fornøyd, tror kanskje det blir TFK søskenvogn også....
Hadde emmaljunga nitro city først. Strålende fornøyd med bag delen, men likte ikke sportsdelen, så solgte den og kjøpte TFK i steden for.... :-)

Trenger vel ny bag i tillegg til søskenvogn jeg nå da... For har bare sportsdelen til TFK vognen vår. Blir dyrt dette :-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har Emmaljunga city cross etter førstemann, kjempegod vogn. Understellet trenger litt service, men det tror jeg vi får gjort hos forhandler. Baggen ble aldri brukt, så den er som ny. Angrer litt på at vi kjøpte den da, skulle venta for nyere modeller har bedre solskjerming. :)

Jeg har såå lyst på en Emmaljunga mondial de luxe !!:-D den er såå fin !

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her blir det også søskenvogn! Har en bugaboo cameleon nå, den blir nok byttet ut med en donkey :)

Det er den jeg skal ha også :) Bestilte en sånn i Sverige rett føre jul og føre jeg mistet lille prinsen, så avbestilte jeg den når jeg mistet, for jeg viste ikke når jeg ble gravid igjen, men vil ha en vogn du kommer nesten overalt med :) Så bli sverige og kjøpe/bestille ny i løpet av høsten, vil vente til jeg er over der jeg var sist også :)

Kan nok være greit å vente med å bestille vogn, ja. Det er jo dyrt og tar mye plass! :) Hvor bestilte du i Sverige? Har kikket på nettet og fant en butikk i Karlstad hvor vognen er rimeligere enn i Norge, men koster jo litt å hente den også. Når tenker du å bestille?

Jeg har to tette (15mnd mellom), og vi hadde TFK twinner twist vogn til våre.

Ei fantastisk god vogn som var daglig i bruk i nesten 3år :-)

Anbefaler den til dere som får to tette :-)

Kan nok være greit å vente med å bestille vogn, ja. Det er jo dyrt og tar mye plass! :) Hvor bestilte du i Sverige? Har kikket på nettet og fant en butikk i Karlstad hvor vognen er rimeligere enn i Norge, men koster jo litt å hente den også. Når tenker du å bestille?

Jeg bestilte sist fra en butikk i Strømstad, bare sjekk på emmaljunga sine hjemmesider i Sverige, så finner du butikken, jeg bestiller vognen i august/september tenker jeg, er jo litt ventetid hvis de ikke har vognen inne også, vi skal søke om engangsstønaden og da bruker vi noen av pengene derfra til vogn og bilsete, jeg kjøper komplett sett, de har veldig bra tilbud der borte hvis du trenger sete, og alt du trenger til vognen.

Vi har tfk singel vogn og tvilling vogn. Er kjempe fornøyd og kunne aldri tenkt meg noen annen vogn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp