Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ha Emmaljunga City Cross, og det har jeg vært bestemt på i mange år. ;-) Den er utrolig fin, har vært best i test, lett å selge videre senere og har gode hjul. Det trenger man her jeg bor, hvor vi har en del grusveier og ekstremt mye snø på vinteren.Også er den relativt liten og lett, men har likevel god plass. Veldig viktig siden jeg er liten og pinglete, og skal klare å løfte den ut og inn av bilen.
Dessuten er Emmaljunga det eneste merket som ikke blir produsert i Kina, fordi de er ekstremt opptatt av kvaliteten og derfor vil ha full kontroll selv. I hvert fall leste jeg det et eller annet sted, men husker ikke hvor.
![]()
Det er den jeg skal ha ogsåBestilte en sånn i Sverige rett føre jul og føre jeg mistet lille prinsen, så avbestilte jeg den når jeg mistet, for jeg viste ikke når jeg ble gravid igjen, men vil ha en vogn du kommer nesten overalt med
Så bli sverige og kjøpe/bestille ny i løpet av høsten, vil vente til jeg er over der jeg var sist også
![]()
Kan nok være greit å vente med å bestille vogn, ja. Det er jo dyrt og tar mye plass!Hvor bestilte du i Sverige? Har kikket på nettet og fant en butikk i Karlstad hvor vognen er rimeligere enn i Norge, men koster jo litt å hente den også. Når tenker du å bestille?