Barnevogn

Hadde svart vogn og sportsunderstellet sist, nå skal jeg ha classic crome å hvit vogn :) kan ikke finne en bedre og finere vogn! <3 elsk <3
 
Vi har også tenk at vi skal velge oss en av Emmaljunga vognene.. =)

Ang det å kjøpe i Sverige, det koster jo en del å komme seg dit og nå er kursen mindre gunstig for grensehandel enn den har vært før- nå er det nesten 1-1 (tror SEK står i 0,95)..
 
Bare tørket over med en fuktig klut. Men de sa vel at sånn nylonvask var veldig bra å bruke på flekker:)
 
Yes! Endelig noen goder med at kjæresten og hele familien hans er svenske!
 
Hva er egentlig forskjellen på edge og mondial? Jeg har kjøpt edge med sportunderstell. Kjøpte brukt!

Betalte 3500,- for vogn m/stellebagg og alt det andre som følger med, en ekstra vogn som er lettere å ha med på shopping ol. leandervugge, to vippestoler, dyne, badebalje, bæresele og vognpose m/lammeskinn
 
og bilsete som kan kobles til understellet på ene vogna
 
Kanskje litt dumt av meg men jg var på butikken i strømmen og bestilte vogn. Det ble sort Mondial med classic understell. Selger mente den var best på snø. Ble 8695 kr ink alt. I tilleg bestilte vi bilsete Britax og en vippeseng :) er overlykkelig nå og gleder mg masse til babyen er født :)
 
Kanskje litt dumt av meg men jg var på butikken i strømmen og bestilte vogn. Det ble sort Mondial med classic understell. Selger mente den var best på snø. Ble 8695 kr ink alt. I tilleg bestilte vi bilsete Britax og en vippeseng :) er overlykkelig nå og gleder mg masse til babyen er født :)

Sniker - syns ikke det er dumt ;) kjekt å bli ferdig med de største utgiftene tidlig :)
 
Ser at prisen jeg har fått er ganske like jevnt over :)
Både Mondial og Edge ligger mellom 8695,- og 9995-,. Dette alt etter hvilket understell man velger. Fikk en liste over understell man kan velge mellom;

Classic Cryptonite 8695,- / 9195,-
Classic Chrome 9395,- / 8895,-
Sports understell 9495,- / 8995,-
Duo S Chrome 9995,- / 9495,-
Duo S (white, black eller cryptonite) 9895,- / 9395,-
De Luxe Chrome 9995,- / 9495,-

Prisen alt etter om du vil ha vanlig tekstil eller skinn, visst nok.
Jeg skjønner ikke forskjellen på understella, så blir glad om noen tar seg tid til å anfebale eller forklare hva som er forskjellen ;)


City Cross 6195,- i vanlig stoff, og 6595,- i skinn. Bagen vil kommer i tillegg, og koster 2795,- i vanlig og 2995,- i skinn og 1995,- for mykbag/quadrolift i tekstil. Fottrekk til sportsvogn (hva er det?) koster 545-,.
 
Hva er egentlig forskjellen på edge og mondial? Jeg har kjøpt edge med sportunderstell. Kjøpte brukt!

Betalte 3500,- for vogn m/stellebagg og alt det andre som følger med, en ekstra vogn som er lettere å ha med på shopping ol. leandervugge, to vippestoler, dyne, badebalje, bæresele og vognpose m/lammeskinn

Hovedsakelig design står det i brosjyren fra emmaljunga :) Hilsen en snik :)

-Appen
 
Jeg valgte Mondial vanlig sort stoff med classic understell for at det var lettest og størst, veldig behagelig å trille. Forskjellen mellom Mondial og city var størrelsen på vogna der Mondial var større med bedre plass, og at city ment til by bruk mens Mondial kan brukes til alt.
 
Skal si emmaljunga er populært. Outsider jeg med Simo duo'en min :p
 
Skal si emmaljunga er populært. Outsider jeg med Simo duo'en min :p

Jeg synes simoen er kjempefin. Liker at den er vanntett + at sportsvognen er såpass høy. Men nå har jeg jo denne Emmaljungaen da, syns de er for like til å ha begge to :p
 
Ser at prisen jeg har fått er ganske like jevnt over :)
Både Mondial og Edge ligger mellom 8695,- og 9995-,. Dette alt etter hvilket understell man velger. Fikk en liste over understell man kan velge mellom;

Classic Cryptonite 8695,- / 9195,-
Classic Chrome 9395,- / 8895,-
Sports understell 9495,- / 8995,-
Duo S Chrome 9995,- / 9495,-
Duo S (white, black eller cryptonite) 9895,- / 9395,-
De Luxe Chrome 9995,- / 9495,-

Prisen alt etter om du vil ha vanlig tekstil eller skinn, visst nok.
Jeg skjønner ikke forskjellen på understella, så blir glad om noen tar seg tid til å anfebale eller forklare hva som er forskjellen ;)


City Cross 6195,- i vanlig stoff, og 6595,- i skinn. Bagen vil kommer i tillegg, og koster 2795,- i vanlig og 2995,- i skinn og 1995,- for mykbag/quadrolift i tekstil. Fottrekk til sportsvogn (hva er det?) koster 545-,.

Og jeg som trodde at vogn var vogn? Merker jeg blir litt stressa, aner jo ikke hva jeg skal se etter og hvordan jeg skal ta en "riktig avgjørelse" :p
 
Jeg synes simoen er kjempefin. Liker at den er vanntett + at sportsvognen er såpass høy. Men nå har jeg jo denne Emmaljungaen da, syns de er for like til å ha begge to :p

Jeg har emmaljunga sportsvogn så er ikke heeelt outsider. Men den får jeg ikke brukt før barnet er 9-12 mnd
 
Og jeg som trodde at vogn var vogn? Merker jeg blir litt stressa, aner jo ikke hva jeg skal se etter og hvordan jeg skal ta en "riktig avgjørelse" :p

Jeg å mener litt at vogn er vogn.... Helt tilfeldig at jeg har emmaljunga. Var rett å slett fordi jeg fikk kjøpt den billig av tanta mi! Må si jeg egentlig ikke skjønner alt oppstyret rundt "mote" med barnevogn
 
Jeg å mener litt at vogn er vogn.... Helt tilfeldig at jeg har emmaljunga. Var rett å slett fordi jeg fikk kjøpt den billig av tanta mi! Må si jeg egentlig ikke skjønner alt oppstyret rundt "mote" med barnevogn

Haha lite jeg forstår sjæl. Og at den ene er så mye finere enn den andre, jeg ser liksom ikke så store forskjeller på dem:p syns alle ser ut som vogner! Vil ha en billigst mulig, men viktig at den er sikker for barnet osv.
 
Vogn er ikke vogn.. D skal jeg garantere deg. Vi kjøpte 3 forskjellige vogner til min lillebror. Ene var Brio, og ene var maxi og siste husker jeg ikke. Vi var misfornøyd med alle 3. Grunnen til at veldig mange skal ha Emmaljunga er sikkerheten, plassen og ikke minst levetiden.
 
Back
Topp