Juhu! Tips til hva en kan bruke å aske den med? Såååå lyst på den hvis jeg får med gubbenLett å holde ren![]()
Juhu! Tips til hva en kan bruke å aske den med? Såååå lyst på den hvis jeg får med gubbenLett å holde ren![]()
Supert! Takk! Håper jeg får med mannen på den vognenBare tørket over med en fuktig klut. Men de sa vel at sånn nylonvask var veldig bra å bruke på flekker![]()
Kanskje litt dumt av meg men jg var på butikken i strømmen og bestilte vogn. Det ble sort Mondial med classic understell. Selger mente den var best på snø. Ble 8695 kr ink alt. I tilleg bestilte vi bilsete Britax og en vippesenger overlykkelig nå og gleder mg masse til babyen er født
![]()
Hva er egentlig forskjellen på edge og mondial? Jeg har kjøpt edge med sportunderstell. Kjøpte brukt!
Betalte 3500,- for vogn m/stellebagg og alt det andre som følger med, en ekstra vogn som er lettere å ha med på shopping ol. leandervugge, to vippestoler, dyne, badebalje, bæresele og vognpose m/lammeskinn
Skal si emmaljunga er populært. Outsider jeg med Simo duo'en min![]()
Ser at prisen jeg har fått er ganske like jevnt over
Både Mondial og Edge ligger mellom 8695,- og 9995-,. Dette alt etter hvilket understell man velger. Fikk en liste over understell man kan velge mellom;
Classic Cryptonite 8695,- / 9195,-
Classic Chrome 9395,- / 8895,-
Sports understell 9495,- / 8995,-
Duo S Chrome 9995,- / 9495,-
Duo S (white, black eller cryptonite) 9895,- / 9395,-
De Luxe Chrome 9995,- / 9495,-
Prisen alt etter om du vil ha vanlig tekstil eller skinn, visst nok.
Jeg skjønner ikke forskjellen på understella, så blir glad om noen tar seg tid til å anfebale eller forklare hva som er forskjellen
City Cross 6195,- i vanlig stoff, og 6595,- i skinn. Bagen vil kommer i tillegg, og koster 2795,- i vanlig og 2995,- i skinn og 1995,- for mykbag/quadrolift i tekstil. Fottrekk til sportsvogn (hva er det?) koster 545-,.
Jeg synes simoen er kjempefin. Liker at den er vanntett + at sportsvognen er såpass høy. Men nå har jeg jo denne Emmaljungaen da, syns de er for like til å ha begge to![]()
Og jeg som trodde at vogn var vogn? Merker jeg blir litt stressa, aner jo ikke hva jeg skal se etter og hvordan jeg skal ta en "riktig avgjørelse"![]()
Jeg å mener litt at vogn er vogn.... Helt tilfeldig at jeg har emmaljunga. Var rett å slett fordi jeg fikk kjøpt den billig av tanta mi! Må si jeg egentlig ikke skjønner alt oppstyret rundt "mote" med barnevogn