Her og!Har simo kombi fra før, så blir å bruke den, kjempeførnøydeneste negative er at den tar en god del plass i bagasjen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her og!Har simo kombi fra før, så blir å bruke den, kjempeførnøydeneste negative er at den tar en god del plass i bagasjen..

Vi brukte voksi urban pose i bagen hele tiden, det funket fint synes jegTakksnuppa var lita da hun var baby, men vet jo ikke om nestemann blir lik henne
hvordan blir det med vinterpose osv når bagen er smal da?
Ja,kjekt med tips!å herreguuud det er så mange fine vogner!! Men så dyrt det er!! Har ikke den mest lukseriøse og velbetalte jobben, så får nøye meg med noe brukt på finnMen gøy å se hva dere skriver, så vet jeg hva som er bra og ikke
![]()
Veldig fine!
Jeg har forresten lest denne testen, syns Emmaljunga Mondial Duo Combi som kom best ut er så fin! Vet ikke om jeg ville hatt hvit vogn da, blir sikkert veldig skitten
http://www.nrk.no/livsstil/populaer-barnevogn-far-stryk-i-test-1.11194226
å herreguuud det er så mange fine vogner!! Men så dyrt det er!! Har ikke den mest lukseriøse og velbetalte jobben, så får nøye meg med noe brukt på finnMen gøy å se hva dere skriver, så vet jeg hva som er bra og ikke
![]()
Har litt lyst på city cross som bagvogn, men hater punkteringsfrie hjul. Hadde edge duo med første, men den syns jeg blir for stor og tung. Regner med at jeg ender opp med Bumbleride indie, selv om jeg egentlig ikke liker tanken på 3hjuling som bagvogn.