Barnevogn

Jeg har hatt Urban Jungle til begge mine, og er veldig fornøyd med den.
Har solgt den gamle og kjøpt meg en ny :)

å herreguuud det er så mange fine vogner!! Men så dyrt det er!! Har ikke den mest lukseriøse og velbetalte jobben, så får nøye meg med noe brukt på finn :) Men gøy å se hva dere skriver, så vet jeg hva som er bra og ikke :D

Jeg har desverre litt sann vogndilla... Har 4 vogner.. :rolleyes: Simo Duo er den som er mest brukt. Veldig fornøyd med størrelsen, god og stødig vogn.... jeg har da selvfølgelig lyst på ny.. Hehe. Men føler ikke at mannen er like ivrig, kan ikke skjønne hvorfor..... :laughing021

Takk :) snuppa var lita da hun var baby, men vet jo ikke om nestemann blir lik henne :p hvordan blir det med vinterpose osv når bagen er smal da?
Vi brukte voksi urban pose i bagen hele tiden, det funket fint synes jeg :)

Jeg har forresten lest denne testen, syns Emmaljunga Mondial Duo Combi som kom best ut er så fin! Vet ikke om jeg ville hatt hvit vogn da, blir sikkert veldig skitten :p

http://www.nrk.no/livsstil/populaer-barnevogn-far-stryk-i-test-1.11194226

Vi har denne til jentungen (men i kremfarget, ikke helt hvit) og elsker den!! Den er litt stor og tung å bære inn og ut av bilen, men jeg syns den er verdt det. Kommer ikke til å kjøpe ny til lille spire, men må nok ha nye hjul og slikt, for den er myyyye brukt!

Vi har city cross til snuppa, og kommer til å kjøpe ei søskenvogn. Tror det blir bugaboo donkey :)

Har litt lyst på city cross som bagvogn, men hater punkteringsfrie hjul. Hadde edge duo med første, men den syns jeg blir for stor og tung. Regner med at jeg ender opp med Bumbleride indie, selv om jeg egentlig ikke liker tanken på 3hjuling som bagvogn.

Kjøpte Simo duo i brunt når vi fikk prinsessen. Der brukte vi kun bagdelen 1 uke, før hun gikk over i sportsdelen. (vi fikk henne når hun var 10 mnd). Så bagen er lite brukt. Men siden prinsessen kun er 20 mnd når lille kommer, blir det nok en søskenvogn. Har da tittet på bugaboo donkey duo. Syns det er praktisk med sittedel hvor jeg kan "bestemme" hvilken vei hun skal sitte. :)

Har simo duo fra forrige så blir nok å bruke den nå også :-)

har hatt city cross og mountain buggy!
Var egentlig fast bestemt på mb nå, men blir så usikker i og med at man da må ha babisen framover etter sportsdelen kommer på :(

å herreguuud det er så mange fine vogner!! Men så dyrt det er!! Har ikke den mest lukseriøse og velbetalte jobben, så får nøye meg med noe brukt på finn :) Men gøy å se hva dere skriver, så vet jeg hva som er bra og ikke :D

Mange fine brukte vogner på finn!:):)

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app

Jeg aner ikke hva jeg vil ha. Er litt redd for å begynne å kikke på ting enda. Så sitter å piner meg selv med å vente et par uker til :P

Har litt lyst på city cross som bagvogn, men hater punkteringsfrie hjul. Hadde edge duo med første, men den syns jeg blir for stor og tung. Regner med at jeg ender opp med Bumbleride indie, selv om jeg egentlig ikke liker tanken på 3hjuling som bagvogn.

Mener å huske å ha lest at du kan velge lufthjul sist jeg var inne på hjemmesiden deres :)

Back
Topp