Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg aner ikke hvilken vogn vi skal kjøpe, men vil ha en med stor bag![]()
Vet du andre vogner med stor bag også?Simo duo har vel størst bag![]()
Vet du andre vogner med stor bag også?har eegentlig ikke lyst på simo, men vet ikke hvorfor
![]()
Tfk har faktisk veldig lang bag, men den er smal, så ser ikke så diger ut. Jeg hadde maibarn sist gang, og brukte da bagen helt frem til etter vinterferien pga ar det var lunere i bagen enn i sportsdelen på vinteren. Det gikk helt fint på str på bagen for oss, men er jo forskjell på hvor store barna er ogsåVet du andre vogner med stor bag også?har eegentlig ikke lyst på simo, men vet ikke hvorfor
![]()
Tfk har faktisk veldig lang bag, men den er smal, så ser ikke så diger ut. Jeg hadde maibarn sist gang, og brukte da bagen helt frem til etter vinterferien pga ar det var lunere i bagen enn i sportsdelen på vinteren. Det gikk helt fint på str på bagen for oss, men er jo forskjell på hvor store barna er også
Edit: Måtte sjekke litt, og simo duo sin bag er 83cm lang mens tfk sin er 82cm lang. Men er nok som sagt en del smalere![]()