Barnevogn

Har en tfk fra forrigemann :-)

Har simo kombi fra før, så blir å bruke den, kjempeførnøyd :-) eneste negative er at den tar en god del plass i bagasjen..

har en gammel emmaljunga edge duo, men skal kjøpe en nyere til nestemann kommer.. er veldig fornøyd med emmaljunga sin bagdel i alle fall.. så blir nok en nyere emmaljunga edge duo her.. men kanskje bare bagdelen denne gangen siden sittedelen ikke blir særlig brukt(den ble i alle fall ikke det hos oss siden vesla ikke satt noe særlig godt i den i starten)

Jeg har såvidt begynt å småtitte litt selv.
Hittil liker jeg Emmaljunga city cross og Emmaljunga mondial duo kombi :)

Har emmaljunga city cross med city bag :).. Og mountain buggy urban jungle, men ikke bag til den, så blir nok ikke å bruke den før ungen blir "stor" :)..
Brukt begge vognene til frøkna på 2 år, veldig fornøyd med begge! Elska emmaljungaen som bagvogn :)..

Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)

Har emmaljunga citycross:) simo til sivevogn i bhg og en bugaboo bee trille..kjempefornøyd med dem alle sammen

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

City cross står høyt på lista her. Mondial"en" ble solgt for lengesiden så må ha ny uansett.

Dere som har barn fra før..hvor lenge bruker man egentlig bagdelen? Om de er ute av bagen før vinterkulden trengs det kanskje ikke så stor bag?

Vi brukte litt under 6mnd forrige gang :).. Blir nok å bytte til sportsdel til vinteren kommer med neste :p

Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)

Vet du andre vogner med stor bag også? :) har eegentlig ikke lyst på simo, men vet ikke hvorfor :p

Nei, få som kan måle seg.. Simo er en virkelig god vogn.. Spesielt om man bor steder med mye snø, grusvei osv :) God demping, vanntett og norsk! hehe.. Men, smaken som baken.. Det største negative er at den er så stor.. Men, stor vogn = stor bag..

Emmaljunga er vel på plass nr 2 som jeg har forstått.. Har ikke testet den selv men vet om mange som har vært fornøyd med sin..

Disse har jeg fra før :)
Emmaljunga Edge duo
ImageUploadedByBV Forum1378328915.141242.jpg
Bumbleride indie
ImageUploadedByBV Forum1378328922.921045.jpg

Vet du andre vogner med stor bag også? :) har eegentlig ikke lyst på simo, men vet ikke hvorfor :p
Tfk har faktisk veldig lang bag, men den er smal, så ser ikke så diger ut. Jeg hadde maibarn sist gang, og brukte da bagen helt frem til etter vinterferien pga ar det var lunere i bagen enn i sportsdelen på vinteren. Det gikk helt fint på str på bagen for oss, men er jo forskjell på hvor store barna er også :)

Edit: Måtte sjekke litt, og simo duo sin bag er 83cm lang mens tfk sin er 82cm lang. Men er nok som sagt en del smalere :)

Tfk har faktisk veldig lang bag, men den er smal, så ser ikke så diger ut. Jeg hadde maibarn sist gang, og brukte da bagen helt frem til etter vinterferien pga ar det var lunere i bagen enn i sportsdelen på vinteren. Det gikk helt fint på str på bagen for oss, men er jo forskjell på hvor store barna er også :)

Edit: Måtte sjekke litt, og simo duo sin bag er 83cm lang mens tfk sin er 82cm lang. Men er nok som sagt en del smalere :)

Takk :) snuppa var lita da hun var baby, men vet jo ikke om nestemann blir lik henne :p hvordan blir det med vinterpose osv når bagen er smal da?

Back
Topp