Barnevogn

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Når bestiller man barnevogn? Leser om at det er lang ventetid på vogn...

Tror det kommer litt anpå produsenten? Har hørt at Emmaljunga kan ha lang leveringstid. Vi skal bestille etter OUL hvertfall :)

Sniker fra november! Vi bestilte fra Katti's i Strømstad, tok 2 uker, enda vi bestilte i midten av Juni!

Vi kjøpte fra kiddies24.dk (Tyskland) og bestilte i god tid til litja. Rett etter OUL.
Gikk kjapt og greit å få vogna da de hadde på lager, men vet det kan ta tid om det er varer som er midlertidig utsolgt.
Sparte masse på å kjøpe vogna der, i alle fall. Kjøpte TFK joggster twist med hardbag. For det som vogna koster i Norge fikk vi i tillegg med maxi cosi pebble bilsete og base, TFK stellebag, ammepute, koppholder til vogna og babycall. Selv om det tilkommer frakt, tollavgift og moms, var det masse å spare på å bestille der, i alle fall.

Husker vi kjøpte vogn like etter Oul sist. Emmaljunga city cross. Og da fikk vi den etter 2 mnd. Så ja, det kan være lang ventetid. Men da spesielt i sommerferien, for da er ofte produksjonen stengt på emmaljunga. Om jeg ikke tar helt feil? Har hørt at det kan ta opptil 4 mnd.

Til Lillemann har vi emmaljunga city cross. Bestilte den i august og fikk den i november, så det tok litt tid. Skal kjøpe søskenvogn denne gangen, venter ihvertfall til etter oul før vi bestiller noe.

Fikk den på 2uker, null stress for vår del :)

Emmaljunga stenger fabrikken i to mnd på sommeren så da kan d bli ventetid avhengig av farge/etterspørsel.

Hva? Må en bestille? Haha.. Det var godt å vite:-)! Helt grønn jeg :alien

Noen som har tips til gode kombi/duo vogner eller meninger om hva en skal velge? Har vært i "100" butikker men synes alle er like og ikke særlig fine.. :p

Førstegangs mor i februar :)

Vi liker Emmaljunga veldig godt.. Men jeg er jo "grønn" på dette her.. Hva er forskjellen på kombi og duo og alle de andre uttrykkene rundt vogn? Kjøper man bag og sportsdel hver for seg?

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Før man velger vogn bør man se an hva slags behov man har. Hvor skal den brukes, vil man ha kombi eller kun bagvogn.
Vi bor på landet, mye grusvei. Har vært veldig fornøyd m emmaljunga Edge duo m sportsunderstell. Den er tung, men utrolig stødig og god å trille. Den har god plass i bagen og lett å bytte til sportsdel.myggnettet sitter fast i kalesjen-noe som gjør at man slipper "glemme" den.

Venninnen min har kjøpt den . Fikk foreldre og barn bladet i går og den slo ikke noe bra ut på testen. Det er emmaljunga som vinner
Oi, er det sant? Dislike :( ;) ..

Men svigerinnen min hadde først emmaljunga. Og hun sa den var ganske tung? Og nå har hun bugaboo søskenvogn, Den er veldig lett har trillet den selv på tur. Wow effekt opp bakkene :-)

Hva er det som dårlig på bogaboo Buffalo i testen? Jeg vil ikke bruke masse penger på dårlig vogn..

Oi, er det sant? Dislike :( ;) ..

Men svigerinnen min hadde først emmaljunga. Og hun sa den var ganske tung? Og nå har hun bugaboo søskenvogn, Den er veldig lett har trillet den selv på tur. Wow effekt opp bakkene :)

Hva er det som dårlig på bogaboo Buffalo i testen? Jeg vil ikke bruke masse penger på dårlig vogn..

Det lurer jeg også på, har egentlig veldig lyst på denne vognen. Det eneste negative jeg har klart å finne med den er at den er tung å løfte over en fortauskant f.eks., man må ta litt i fordi vekten er på forhjulene. Må kanskje skaffe meg det bladet. :)

Før man velger vogn bør man se an hva slags behov man har. Hvor skal den brukes, vil man ha kombi eller kun bagvogn.
Vi bor på landet, mye grusvei. Har vært veldig fornøyd m emmaljunga Edge duo m sportsunderstell. Den er tung, men utrolig stødig og god å trille. Den har god plass i bagen og lett å bytte til sportsdel.myggnettet sitter fast i kalesjen-noe som gjør at man slipper "glemme" den.

Enig, man må se ann behovet. Men Emmaljunga Edge duo har vi fra førstemann og den er super. Veldig godt kjøp, hvor du får mye for pengene. Litt stor ut og inn av bil, men trygg og god med masse ekstrautstyr.

Q
Jeg trenger en vogn som er lett fremkommelig over alt.
Den skal tåle masse ulent terreng, være rask å pakke inn i bilen, være lett og attpåtil se stilig ut.

Jeg er opptatt av design og den må ikke være fargesprakende sportslig, ei heller for søt. Barnevognen er det eneste jeg har virkelig tenkt å bruke henger på..

Back
Topp