Når bestiller man barnevogn? Leser om at det er lang ventetid på vogn...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva? Må en bestille? Haha.. Det var godt å vite! Helt grønn jeg
![]()
Venninnen min har kjøpt den . Fikk foreldre og barn bladet i går og den slo ikke noe bra ut på testen. Det er emmaljunga som vinnerJeg har såå lyst på Bugaboo Buffalo http://www.barnashus.no/bugaboo-buffalo-base-black-8717447045847-155.html.
Men den er så himla dyr!! Men den virker perfekt for meg og mannen som liker å gå overalt.
Noen som har forslag til en annen vogn som er like kul og funksjonell?
Oi, er det sant? DislikeVenninnen min har kjøpt den . Fikk foreldre og barn bladet i går og den slo ikke noe bra ut på testen. Det er emmaljunga som vinner
Oi, er det sant? Dislike![]()
..
Men svigerinnen min hadde først emmaljunga. Og hun sa den var ganske tung? Og nå har hun bugaboo søskenvogn, Den er veldig lett har trillet den selv på tur. Wow effekt opp bakkene
Hva er det som dårlig på bogaboo Buffalo i testen? Jeg vil ikke bruke masse penger på dårlig vogn..
Før man velger vogn bør man se an hva slags behov man har. Hvor skal den brukes, vil man ha kombi eller kun bagvogn.
Vi bor på landet, mye grusvei. Har vært veldig fornøyd m emmaljunga Edge duo m sportsunderstell. Den er tung, men utrolig stødig og god å trille. Den har god plass i bagen og lett å bytte til sportsdel.myggnettet sitter fast i kalesjen-noe som gjør at man slipper "glemme" den.
Jeg trenger en vogn som er lett fremkommelig over alt.Før man velger vogn bør man se an hva slags behov man har. Hvor skal den brukes, vil man ha kombi eller kun bagvogn.
Vi bor på landet, mye grusvei. Har vært veldig fornøyd m emmaljunga Edge duo m sportsunderstell. Den er tung, men utrolig stødig og god å trille. Den har god plass i bagen og lett å bytte til sportsdel.myggnettet sitter fast i kalesjen-noe som gjør at man slipper "glemme" den.