Barnevogn

Enig, man må se ann behovet. Men Emmaljunga Edge duo har vi fra førstemann og den er super. Veldig godt kjøp, hvor du får mye for pengene. Litt stor ut og inn av bil, men trygg og god med masse ekstrautstyr.
Jeg har bitteliten bil :(. Må vogn som tar liten plass. Kan hende vi kjøper ny og større bil men akkurat nå har vi egentlig ikke råd..

Det lurer jeg også på, har egentlig veldig lyst på denne vognen. Det eneste negative jeg har klart å finne med den er at den er tung å løfte over en fortauskant f.eks., man må ta litt i fordi vekten er på forhjulene. Må kanskje skaffe meg det bladet. :)
Den strøk på sikkerheten .
E ville absolutt kjøpt bladet :) men e kan ta bilde senere og legge ut også

Vi har TFK sportsvogn til dattera vår nå, så skal bare kjøpe bag til den og bruke den til babyen:)
Hadde Simo kombi til snuppa, veldig fin vogn men vil ha en lettere vogn denne gangen.

TFK'en kom også veldig dårlig ut i den testen i foreldre og barn, men det i testen stemmer ikke... Vogna er så sikker som den kan være som en trehjuling.

Mitt tips er å dra i butikkene og test vognene og hør med andre om erfaringer.

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Takk for mange svar, her står absolutt ikke Emmaljunga som første valg. Har lyst på Brio Smile eller Bugga.

Brio *s m i l e ble visst et smilefjes i forrige innlegg.

Back
Topp