Jeg har bitteliten bilEnig, man må se ann behovet. Men Emmaljunga Edge duo har vi fra førstemann og den er super. Veldig godt kjøp, hvor du får mye for pengene. Litt stor ut og inn av bil, men trygg og god med masse ekstrautstyr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bitteliten bilEnig, man må se ann behovet. Men Emmaljunga Edge duo har vi fra førstemann og den er super. Veldig godt kjøp, hvor du får mye for pengene. Litt stor ut og inn av bil, men trygg og god med masse ekstrautstyr.
Har venninnen din tatt den i bruk? Hvordan syns hun den er?Venninnen min har kjøpt den . Fikk foreldre og barn bladet i går og den slo ikke noe bra ut på testen. Det er emmaljunga som vinner
Jeg har såå lyst på Bugaboo Buffalo http://www.barnashus.no/bugaboo-buffalo-base-black-8717447045847-155.html.
Men den er så himla dyr!! Men den virker perfekt for meg og mannen som liker å gå overalt.
Noen som har forslag til en annen vogn som er like kul og funksjonell?
Den strøk på sikkerheten .Det lurer jeg også på, har egentlig veldig lyst på denne vognen. Det eneste negative jeg har klart å finne med den er at den er tung å løfte over en fortauskant f.eks., man må ta litt i fordi vekten er på forhjulene. Må kanskje skaffe meg det bladet.![]()
nei hun venter baby nå i september . Hun ble litt skeptisk når jeg sa detHar venninnen din tatt den i bruk? Hvordan syns hun den er?
Fikk den på 2uker, null stress for vår del![]()
eller Bugga.