Barnevogn ?

Vi har vogn etter minstemann som kom august 11, så blir å bruke den. Emmaljunga ...lurer på om det kan være mondial jeg har..uten at jeg skal være 100% sikker

Vi har Quinny Freestyle XL etter jentungen, har bare sportsdel då, men har sjekket litt på finn.no og det selges bager for under 1000 lappen til vognen, så blir nok å få tak i en bag del til den vognen. Fonøyd med den, svinghjul fremme :) Luksus :)

jeg har TFK joggster Twist fra sist, tenker vi beholder den. Må kjøpe ny bag... lurer på om jeg skal kjøpe den nye multix baggen...
Vi og har tfk..:D elsker den vogna. Har sett den nye multix bagen, mye finere en den gamle. Gikk greit me den vanlige baggen og, ser veldig radig ut multix å da, veldig lyst på ;)

Oi.. Den har jeg ikke sett før - leste omtalen og det ser jo super ut . Liker spesielt det med de store bakhjulene..
Denne må jeg sjekke ut .-) Tro om det kan være noe penger å spare på å ta en tur til Danmark i sommer å kjøpe den da ;) hehe..

Bakhjulene? Man får både med og uten svinghjul, og den jeg la ut bilde av er uten.. er ikke så fan av svinghjul.. og den uten svinghjul har fire store hjul, den ser helt super ut! Og gleder meg til jeg kan kjøpe!:D

Er 3-hjulinger ut nå fortiden? Hehe;)

Har dere vogn dille? En haug med vogner og bytter stadig? Husker er var et par på det forrige termin forumet mitt som stadig byttet ut vognene sine;)

Nei, det er nok en altfor dyr hobby for min del :)

Blir nok en emmaljunga eller simo på oss:) passer terrenget på kysten i nord:) elle melle

Måtte gå å se litt på barnevogner:) forelska meg i emmaljunga egde duo grey leaves:)

Jeg har hatt Emmalunga Edge Duo, men solgte den da eldstemann var to mnd. Syns det var en stor, upraktisk vogn som stort sett bare var fin å se på. Kjøpte da Bugaboo, og oh my, for en herlig vogn! Når poden måtte ha barnehagevogn solgte vi denne og kjøpte en brukt Citycross. Helt grei vogn :) denne gangen blir det imidlertid TFK Joggster Twist!

Skal bare kjøpe citybag til emmaljunga city crossen så vi allerede har:) kunne ikke vært mer fornøyd med den vogna!

å guri... Barnevogn ja, det er en jungel det. Førstemann her, og jeg har ikke peiling. Blir mye spekulering her tror jeg. Må vel sette meg opp ei liste over hva som er viktig osv. Alle tips mottas med takk.

å guri... Barnevogn ja, det er en jungel det. Førstemann her, og jeg har ikke peiling. Blir mye spekulering her tror jeg. Må vel sette meg opp ei liste over hva som er viktig osv. Alle tips mottas med takk.

Beste tips er vel det som du sier selv, tenke over hva, hvor, hvordan du vil bruke vogna :) En trehjuling er ikke bra om du vil gå på grusveier osv, da er fire store, gode lufthjul og en stabil vogn å foretrekke, men om det er kafebesøk som blir å trille til er det vel lurere med en nettere vogn, kanskje med svinghjul...

Har også en bugaboo cameleon etter førstemann. Kjempegod vogn til alle årstider - er jo bare å dette på vinterdekkene:-) jeg fant ikke ut at de også var svingbare til jeg skulle ta de av og pakke de vekk, dumme meg:-). Ellers er det eneste med den vogna at gutten min ble så stor, følte sportsdelen varte så lite. Hadde også bugaboo bee, kjempefin liten trille, men den ble Desverre skjev på reise (i prampack'en), så fikk penger igjen fra forsikringen på denne. Da kjøpte jeg babyjogger city elite istedenfor. Helt fantastisk vogn! Store ordentlige hjul, utrolig lett å trille, god plass, og en helt fantastisk skjerm å trekke ned når barnet skal sove:-D mange som kommer å spør hvilken vogn det er når de ser hvor mørkt det blir når barnet skal sove.
Det tok meg en stund å venne meg til utseendet på den, da jeg var vandt til den stramme bugaboo. Men vil helt klart anbefale babyjogger city elite :-) den legges sammen ved kun å trekke i et håndtak :-) og så er det masse kjekt ekstrautstyr man kan kjøpe til den.. Muffe osv.

At trehjulinger ikke er gode på grus, er jobare tull, Noen trehjulinger er nok ikke de beste på grus osv, men det gjelder slett ikke alle. Hadde litt vogndilla med første, så jeg har prøvd både simo, emmaljumga, og mountain buggy. Den beste vogna er uten tvil mountain buggy, og den kommer jeg helt klart til å ha til neste også=) Kjempe gode lufthjul, stødig, god og trille og utrolig mange praktiske ting som f,eks skjermen som skjermer godt mot sol, og lang, god rygg som kan legges helt ned, og kan brukes til barnet er ca 4 år. Super vogn!=)

At trehjulinger ikke er gode på grus, er jobare tull, Noen trehjulinger er nok ikke de beste på grus osv, men det gjelder slett ikke alle. Hadde litt vogndilla med første, så jeg har prøvd både simo, emmaljumga, og mountain buggy. Den beste vogna er uten tvil mountain buggy, og den kommer jeg helt klart til å ha til neste også=) Kjempe gode lufthjul, stødig, god og trille og utrolig mange praktiske ting som f,eks skjermen som skjermer godt mot sol, og lang, god rygg som kan legges helt ned, og kan brukes til barnet er ca 4 år. Super vogn!=)
Er veldig enig i alt du skriver om mountain buggy!! er ikke noe problem med at det er 3 hjul, den er super! og barnet kan være opp til 35 kg i sportsdelen! :) Får plass til begge ungene oppi der viss de ikke gidder å gå mer :) Håper bagen er stor nok til god vinterpose så kan jeg bruke den fra nyfødt!

Back
Topp