Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi og har tfk.. elsker den vogna. Har sett den nye multix bagen, mye finere en den gamle. Gikk greit me den vanlige baggen og, ser veldig radig ut multix å da, veldig lyst påjeg har TFK joggster Twist fra sist, tenker vi beholder den. Må kjøpe ny bag... lurer på om jeg skal kjøpe den nye multix baggen...
Oi.. Den har jeg ikke sett før - leste omtalen og det ser jo super ut . Liker spesielt det med de store bakhjulene..
Denne må jeg sjekke ut .-) Tro om det kan være noe penger å spare på å ta en tur til Danmark i sommer å kjøpe den da hehe..
Er 3-hjulinger ut nå fortiden? Hehe
Har dere vogn dille? En haug med vogner og bytter stadig? Husker er var et par på det forrige termin forumet mitt som stadig byttet ut vognene sine
å guri... Barnevogn ja, det er en jungel det. Førstemann her, og jeg har ikke peiling. Blir mye spekulering her tror jeg. Må vel sette meg opp ei liste over hva som er viktig osv. Alle tips mottas med takk.
Er veldig enig i alt du skriver om mountain buggy!! er ikke noe problem med at det er 3 hjul, den er super! og barnet kan være opp til 35 kg i sportsdelen! Får plass til begge ungene oppi der viss de ikke gidder å gå mer Håper bagen er stor nok til god vinterpose så kan jeg bruke den fra nyfødt!At trehjulinger ikke er gode på grus, er jobare tull, Noen trehjulinger er nok ikke de beste på grus osv, men det gjelder slett ikke alle. Hadde litt vogndilla med første, så jeg har prøvd både simo, emmaljumga, og mountain buggy. Den beste vogna er uten tvil mountain buggy, og den kommer jeg helt klart til å ha til neste også=) Kjempe gode lufthjul, stødig, god og trille og utrolig mange praktiske ting som f,eks skjermen som skjermer godt mot sol, og lang, god rygg som kan legges helt ned, og kan brukes til barnet er ca 4 år. Super vogn!=)