Barnevogn ?

Jeg hadde denne bare i andre farger for fem år siden :) Superfornøyd :) Stødig - god å trille - regulerbar høyde på håndtaket som passet oss perfekt - fin å trille selv om ikke veiene er topp brøytet - veldig god plass til baby - eneste jeg var litt missfornøyd med var kurven under, jeg ville haller hatt metallkurv (eller i allefall ikke i "tøy"). Vurderer den veldig sterkt om det blir en jente.. Blir det gutt så blir det sannsynligvis "arvegods" som ser ut som ny ;)

Enig med deg. Den er veldig god og stødig, men anbefaler også å kjøpe med metallkurv. Jeg opplevde ofte at "tøyet" ikke var så bra. Det holdes oppe av borrelås og ofte gikk den opp. Vel å merke var min vogn kjøpt brukt og sikkert derfor litt mer slitasje på den.

Enig med deg. Den er veldig god og stødig, men anbefaler også å kjøpe med metallkurv. Jeg opplevde ofte at "tøyet" ikke var så bra. Det holdes oppe av borrelås og ofte gikk den opp. Vel å merke var min vogn kjøpt brukt og sikkert derfor litt mer slitasje på den.

Hadde samme problem jeg også, og min var også kjøpt brukt :wav

Har hatt mange forskjellige vogner, og har for øyeblikket en mountain buggy til minste ungen min, og den går jo an å ha bag i... men aner ikke hvor stor denne bagen er sånn i forhold til at det blir jo vinterbaby og da trenger jeg jo pose med en gang.. Passer ikke den så blir det kanskje en emmaljunga city cross..de syns jeg er fine :)

vi har Emmaljunga city cross fra førstemann og elsker den vogna, den er lett å løfte inn i bilen, lett og trille både med bag og når man bytter til sportsdelen. fungerer fint på alt slags føre og alle typer veier. blir ganske liten når du slår den sammen :-) sportsdelen kan du ha både mot deg og fra deg (lett og snu) gutten har alltid trivdes godt oppi den og vi synes den er veldig fin å se på :-)

jeg har TFK joggster Twist fra sist, tenker vi beholder den. Må kjøpe ny bag... lurer på om jeg skal kjøpe den nye multix baggen...

Er det noen som har erfaring med emmaljunga citycross? Jeg vurderer denne vognen. Jeg liker emmaljunga godt, men synes duo edghe som jeg hadde sist er en veldig tung vogn og ønsker en litt lettere variant.

Vi har hatt/har emmaljunga city cross og er såå fornøyde med vogna.
Tøff, lett og god å trille. Både mannen og jeg liker vogna.

Den er å anbefale!

Jeg har tittet på trille dream og har nok bestemt meg.. de er fra danmark og må bestilles.. men fra de er nyfødte er det liftbag i bagdelen, også følger det med sportsdel.. i den bagen som er fast i vognen er liggemålet på 97!!!cm.. og den har store hjul.. har forelsket meg heeelt:D tittet først på trille gigant, men den følger det ikke med sportsdel på, og er 2 cm mindre i liggemål:)

Har ikke sett så mye, men litt.. Vi må ha søskenvogn, og kjøper nok brukt :) Aner egentlig ikke hvordan vi vil ha ennå... Men jeg bruker om igjen den gamle etter gutten min når jeg kun skal ha med minsten :) søskenvogna når begge er med. Kjøpte vogna på en svensk nettside og er veldig fornøyd med den :) avtagbar bag og sittedel, altså helt hver for seg :) Focus comfor heter den :) kostet bare 2880kr med frakt, og den er kjempe god og lett å håndtere :)

Jeg har tittet på trille dream og har nok bestemt meg.. de er fra danmark og må bestilles.. men fra de er nyfødte er det liftbag i bagdelen, også følger det med sportsdel.. i den bagen som er fast i vognen er liggemålet på 97!!!cm.. og den har store hjul.. har forelsket meg heeelt:D tittet først på trille gigant, men den følger det ikke med sportsdel på, og er 2 cm mindre i liggemål:)

Oi.. Den har jeg ikke sett før - leste omtalen og det ser jo super ut . Liker spesielt det med de store bakhjulene..
Denne må jeg sjekke ut .-) Tro om det kan være noe penger å spare på å ta en tur til Danmark i sommer å kjøpe den da ;) hehe..

Her er det joggster twist fra søster som bli tatt i bruk. Kjøper på søskenbrett om hun absolutt ikke gidder å gå

vi har Emmaljunga city cross fra førstemann og elsker den vogna, den er lett å løfte inn i bilen, lett og trille både med bag og når man bytter til sportsdelen. fungerer fint på alt slags føre og alle typer veier. blir ganske liten når du slår den sammen :) sportsdelen kan du ha både mot deg og fra deg (lett og snu) gutten har alltid trivdes godt oppi den og vi synes den er veldig fin å se på :)

Det samme har vi etter gutten vår også. Så den bruker vi definitivt på nytt :)

Jeg har en Simo og en Emmaljunga Mondial! Liker begge to, Emmaljunga tar mye større plass i bilen og jeg er litt skuffa over kalesja på den!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Har null erfaring, men tenker at jeg må ha en med en ganske lett, men likevel stabil bag.
Bor i blokk uten heis, og jeg bor ikke i første etasje. Så understellet på vogna blir plassert i låst utebod, sammen med rullatoren til fruene som bor i første etasje, og jeg må ta med bagen opp og ned trappene. Da er det en fordel at det er en bag som ikke veier tre ganger så mye som babyen og som likevel er stabil

Har simo duo til vesla og er superfornøyd med den. Men siden hun vil være 14 måneder når neste kommer så trenger vi søskenvogn. Har sett litt men ikke funnet en jeg liker enda.

Jeg og har emaljunga Edge duo etter gutten min og hvis alt går bra skal den brukes nå å. (Evt når dette måtte bli aktuelt) Har litt lyst å bytte understellet for jeg irriterte meg veldig på at det ikke var knekk på det vi har. Oskoles at det ikke var metallkurv under.

Er 3-hjulinger ut nå fortiden? Hehe;)

Har dere vogn dille? En haug med vogner og bytter stadig? Husker er var et par på det forrige termin forumet mitt som stadig byttet ut vognene sine;)

Back
Topp