Barnevogn

Simo/Emmaljunga blir litt store ifht disponibel plass i bilen og yttergangen vår (må kunne sette inn vogna i høstværet liksom.) Så favoritten så langt er Brio Happy Duo m.luftdekk.:)
 
vi bruker bare Brio happy etter storebror :) vogna er veldig grei men er en gammel vogn å SYKT tung.. :P trening å ha baby ;)
 
Vi har Brio GO etter storebroren som vi skal bruke. Elsker den vogna og gleder meg til å bruke den igjen. Har også en Phil & Teds explorer med søskensete som skal brukes når begge to er med på tur, siden storebror kan bli litt sliten om det er lange turer. Har ikke bag til den enda, så det må vi kjøpe.
 
tfk siden den er perfekt for oss :)
 
har kjøpt emmaljunga city cross:-) love it:-) og har emmaljunga scooter etter storesøster og den å er fantastisk:-) love them;-)
 
Veldig nøjd med vår Emmaljunga Xerox 2.0 (veldig lik Citycrossen) men har vendbart handtak så man kan kjøre vognen åt begge veiene. Brukt den funksjonen masse når barnet får solen rett i vognen eller man snuppa var liten baby og man vill ha de mot sig. Hardbagen i vognen var kjempebra, lett og stabil att lyfte og bæra opp før trappor.
Valg av vogn beror veldig mye på hvordan man bor altså plass før vogn i hus og bil. Utrolig slitsomt med en stor og tung vogn. Emmaljunga er i hvert fall en veldig sikker og super kvalitetsvogn:)
 
Jeg har tenkt å kjøpe emmaljunga Edge duo. Noen som har noe å si om den? Kommer nok til å gå en del tur i alt slags terreng og vi kommer også til å reise en del i og med at familie og venner bor ca 2 timer unna. Trenger derfor en trygg å stabil vogn som ikke tar alt for stor plass i bilen, vognen må være av god kvalitet fordi den kommer til å bli godt brukt. Er veldig åpen for andre forslag:)
 
Dersom du trenger en vogn som ikke tar stor plass i bilen er edgen helt feil for den tar opp al plass i bilen ;) Edgen er kjempe stor og tung så du burde vurdere et annet understell på vognen. Emmaljunga er en SUPER vogn og jeg var kjempe fornøyd med den til førstemann :)

 


lykkeli<3 skrev:
Jeg har tenkt å kjøpe emmaljunga Edge duo. Noen som har noe å si om den? Kommer nok til å gå en del tur i alt slags terreng og vi kommer også til å reise en del i og med at familie og venner bor ca 2 timer unna. Trenger derfor en trygg å stabil vogn som ikke tar alt for stor plass i bilen, vognen må være av god kvalitet fordi den kommer til å bli godt brukt. Er veldig åpen for andre forslag:)

Siden edge duo`n er ganske stor og tung, og at dere skal reise mye å ikke oppta for stor plass i bilen hadde jeg hlr gått for citycrossen;-) den er mye lettere og tar mindre plass:-) men d er meg, da har du i allefall halve bagasjerommet vogn fritt og plass til bagasje.Jeg har den og kunne ikke tenke meg noen annen, hadde også teutonia s3 sist og den tok nesten hele bagasjerommet!!! måtte demonteres i smådeler for å få den inn sammen me hundeburet vi å hadde i bilen da. Og glem ikke bhgvogna simo`n den tar hele bagasje rommet og er så utrolig høy med hjlene på. Lite Praktisk daglig vogn, men d er min mening og vi er alle forskjellig
 
Tusen takk for tipset?? setter utrolig stor pris på gode råd. Er helt rådløs selv i og med at dette er mitt første barn??
 
Har bestilt city cross. Gleder meg! Har hatt quinny freestyle til dem to første. Anbefales ikke. Skikkelig skjit vogn som var ok kanskje de første 7 mnd...
 
Har Emmaljunga edge duo og easywalker qutro :)
 
Er det noen som har en emmaljunga scooter i fargen pp blue(hele vogna er blå) å selge??
 
Vi har også bestilt emmaljunga city cross (duo). Syns det virker som en veldig bra vogn, og har stort sett bare hørt positive ting om den. Gleder meg til den kommer, så jeg kan prøve den ut litt :P
 
Vi kjøpte emmaljunga city cross og har vært strålende fornøyde. Blir antagelig emmaljunga igjen nå, men søskenvogn:;)
 
Nå ble jeg glad! Jeg har også bestilt City Cross med City Bag :) Godt å høre så mange godord! Men dere; hva med vognpose til disse oktoberbarna. Skinn eller termo, dyr eller billig, lønner det seg å kjøpe de som holder opp til barnet er 4-5 år og betale litt mer, eller skal en kjøpeen billigere en som holder bare første året... Og jeg vil ihvertfall ha en kid til, så det er jo greit at det tåler litt slitasje! Kom med tips ;) Takk ;)
 
jeg har simo kombi vendbart. med en ekstra dou bag(kjøpt billig uten om), er veldig fornøyd. ja vognen er litt stor men jeg kommer frem overalt å siden jeg bor på landet er det greit med en vogn som ikke kjører seg fast. har å to andre vogner men de funker best på sommeren eller i byen.  
 


marutt skrev:
Nå ble jeg glad! Jeg har også bestilt City Cross med City Bag :) Godt å høre så mange godord! Men dere; hva med vognpose til disse oktoberbarna. Skinn eller termo, dyr eller billig, lønner det seg å kjøpe de som holder opp til barnet er 4-5 år og betale litt mer, eller skal en kjøpeen billigere en som holder bare første året... Og jeg vil ihvertfall ha en kid til, så det er jo greit at det tåler litt slitasje! Kom med tips ;) Takk ;)



Vi og kjøpte City Cross. Fikk den for et par uker siden. Kjøpe baggen brukt, og sportsdelen/understell nytt. Ser ut som om det passer oss bra i alle fall :) 

Når det kommer til vognpose, så arvet jeg en dunpose som ikke var så stor som voxi sine. Den passet perfekt oppi vogna. Så har jeg den gamle klassiske voxi-posen (men den er alt for stor til baggen). Tenker vi kommer til å bruke den neste høst/vinter i barnehagen når litjpia skal sove ute i vogna.

Elles så har jeg hørt at voxi urban er gode størrelser til denne typen bag OG er veldig holdbare. Men de vokser vel ut av den til våren slik jeg har forstått størrelsene. Så da holder den ikke til neste vinter. På en annen side så er det ikke sikkert man trenger poste til neste vinter.. Vet ikke? Har hørt at alternativet skinn og dun-dyne også er fint. Ikke sikkert man trenger pose.

Og når det kommer til en eventuell nr. 2, så er det jo ikke sikkert dette bilder en høst/vinterbaby. Men det er jo en vurderingssak :)

 
Back
Topp