Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Emmaljunga City Cross er visst veldig populær:) Men er den veldig godt eigna for oktoberbarn, og vinteren i møte? Er jaggu ikkje lett! :)UberPea skrev:
retro vogner er kule, men veldig lite praktiske i bil osv... :) og siden vi bor på landet 25 min fra tettsted så blir d litt inn å ut av bil, så vi må ha en praktisk liten vogn.Bebibooms skrev:
Har hatt emmaljunga edge, city cross, og city jet. Har havnet på jet'n fra 1 mann... den skal kjøpes tilbake :) så, blir city jet understell, med city bag på (fått tak i en brukt polar, den svarte, hvite, rosa). Så når babyen vil ha vanlig vogn kjøper vi Emmaljunga Scooter :) Har en scooter som er brukt av guttene (kjøpte den brukt på nettet for 4 år siden snart). Men den er blå... så vi trenger ny til jenta ;) har vert knall fornøyd m scootern og... :) så jeg liker aller best city jet og scooter :)
Har vogna som jeg kjøpte for 2 år siden...
Da var jeg fast bestemt på å ha simo, helt til jeg prøvde å legge den sammen i bilen..........
Da ble det heller brio happy classic, dama i butikken tok opp madrassene i begge vognene, og det var ikke store forskjellen... Overaskende, for briovognen ser liten ut, men den har vært helt super for oss....