barnevogn!!

Her har vi Emmaljunga City Cross etter første, som vi skal bruke til nr 2 også:)

Samme her. Men har bestilt ny Citybag siden 2008-modellen ikke har bæreseler. Ser for meg at bæreseler vil være praktisk så jeg har en hånd tilgjengelig for storesøster! [:)]

Jeg skal gå grå simo kombi.

Emmaljunga city cross med city bag. Tenkte fargen silver stich [:)]

ORIGINAL: Tingeling~

ORIGINAL: Ella~83

Emmaljunga Mondial i hvit "leatherette" [:)]

jeg hadde faktisk bestemt meg for denne, men mannen satte ned foten og sa at han nektet å ha en hvit vogn i huset. :(
Den er jo sååå fin!

Takk. Er veldig fornøyd med den og gleder meg masse til å bruke den.

Mannen hadde ikke noe å si i den saken her i gården. Hehe.. Tror ikke det er så viktig for han. Blir nok mest jeg som kommer til å trille den uansett.

Men jeg tror han også synes det er moro at vi får så mye komplimenter for den. Den har stått inne på gjesterommet en stund og jeg viser den jo frem ALLE jeg da. [:D]

Jeg liker forresten den vogna veldig godt i andre farger også jeg altså. Mollå sin i black croc er også vanvittig fin.

Tusen takk for hjelpen jenter!

Da ble det vogn på oss idag, og det ble faktisk ikke TFK Joggster twist....

Det ble denne.....

[8D]

tadaaaaaaaaaa :P

Babyshop hadde tilbud på den til 4999,- følte jeg måtte slå til!!

Hvis jeg skulle kjøpt nå, ville jeg kjøpt emmaljunga eller simo duo. Har simo kombi, er veldig fornøyd med den også[:)]

ORIGINAL: Tingeling~

Tusen takk for hjelpen jenter!

Da ble det vogn på oss idag, og det ble faktisk ikke TFK Joggster twist....

Det ble denne.....

[8D]

tadaaaaaaaaaa :P

Babyshop hadde tilbud på den til 4999,- følte jeg måtte slå til!!

Kjempebra vogn[:D]

Har Simo Kombi som er brukt til begge de to andre, og er kjempefornøyd, så den blir brukt denne gangen også!
Så har eg en BabyTravel søskenvogn, som nok også blir brukt litt!

.

Vi har tre vogner: Emmaljunga Edge Duo, Mountain Buggy Urban Jungle og Mountain Buggy Urban Jungle Double (søsken/tvillingvogn). Er så nøgd med den single MB'en at vi ikkje ønsker å selje den heilt enda .. vil tru vi bruker den uansett til babyen når Vetle blir så stor at han heller går, og då sel vi søskenvogna. Emmaljungaen er god som sovevogn på vinteren, lun og romslig - men ekstremt tung å trille! Kjem ikkje til å bruke den som anna enn reserve- og sovevogn.

Det einaste eg har erfart med TFK er at dei er kompliserte å slå sammen. Men dette er sikkert noko ein lærer fort når ein eig vogna. [;)] Elles har eg høyrt berre skryt om vogna. Eit pluss er f.eks. at den har lang rygg, og god sittedel som sportsvogn!

Vi har kjøpt en brun simo duo [:)]

har kjøpt denne. og samme i bilsete, så her går det i samme stil og farge. er mega happy over vognen.
emaljunga edge duo

ORIGINAL: Arizza

har kjøpt denne. og samme i bilsete, så her går det i samme stil og farge. er mega happy over vognen.
emaljunga edge duo

Samme vognen som vi har kjøpt. Men vi har Smart Duo modellen. Veldig fin ja [:D]

Gratulerer med vogn. En klassisk og pen vogn. [:)]

Takk, vi er kjempe fornøyde med vogna... rettere sagt; JEG er kjempe fornøyd med vogna, mannen har fortsatt ikke sett den. :P

Mountain Buggy Urban Jungle i fargen Sand på både bag og sportsdel!!

Gratulerer ja! Og det var jo et knalltilbud! Samme som vi har kjøpt, bare at vi kjøpte brukt[:)]

ORIGINAL: Eirin85

Gratulerer ja! Og det var jo et knalltilbud! Samme som vi har kjøpt, bare at vi kjøpte brukt[:)]

takk! godt fornøyd med kjøpet, ja! de hadde stokke xplory til 3000kr også. var nesten like før jeg kjøpte den OGSÅ! Jeg bør absolutt ikke ikke dra ut på shopping alene :P

Back
Topp