barnevogn!!

Også har vi Bugaboo Cameleon som shoppingvogn[:)]
Har den i brun/brun
Og brun/off-white (Off-white kalesje og setetrekk på sporsdelen)

Den er genial som shoppingvogn, og man kan klipse maxi cosien på understellet..

Dette er jo ikke Maxi Cosi, men man ser prinsippet[:)]

Vi kjøpte Brun Simo vogn til storesøster når det var helt nytt, og jeg gleeeder meg til å ta den i bruk igjen! Elsker den!
Syns den er super det første året, halvannet. Kjempegod plass i bag og i kurva under. Men den er fryktelig tung, da.
Har brun quinny freestyle som sportsvogn som storesøster har brukt fra i fjor.

Ja, jeg ELSKER brun [:)]

vi har flere vognen

hovedvogna er en Easywalker sky Svart sportdel og silver bag
så har vi en TFK hos mor og far og en carena hos svigers i nord
og så har vi en TFK søsken vogn her hjemme

Vi har Teutonia Prestige m/harbag, etter snuppa.... [:)]
Supergod vogn, som er fantastisk å kjøre... Vendbart håndtak, noe vi har brukt masse [;)]
Alt i svart vell og merke [;)]

Å så skal vi ha denne til søskenvogn.... Mountain Buggy Duo [:D]

ORIGINAL: Mollå

Også har vi Bugaboo Cameleon som shoppingvogn[:)]
Har den i brun/brun
Og brun/off-white (Off-white kalesje og setetrekk på sporsdelen)

Den er genial som shoppingvogn, og man kan klipse maxi cosien på understellet..

Dette er jo ikke Maxi Cosi, men man ser prinsippet[:)]

fin :) ser veldig enkel ut, og liten :)

Brio go - har kun kjøpt sportsdelen - men tenkte å bare bruke voksi med bæreplate.. har testa, og det så ut til å funke bra synes jeg..

ORIGINAL: Ella~83

Emmaljunga Mondial i hvit "leatherette" [:)]

jeg hadde faktisk bestemt meg for denne, men mannen satte ned foten og sa at han nektet å ha en hvit vogn i huset. :(
Den er jo sååå fin!

ORIGINAL: Tingeling~

Jeg fant ingen tråd om dette, så da lager jeg like så godt en ny ( beklager hvis det finnes en allerede)[:-]

Hvilken vogn har dere kjøpt/ skal dere kjøpe til nurket i magen?

Her lurer vi litt på om vi skal bestille TFK joggster twist fra kiddies24.de. Er det noen som har erfaring med den vogna? Både positive og negative erfaringer tas imot med STOR takk :)

En i barselgruppa mi har denne vogna og er kjempefornøyd. Eneste negative er at når man bytter til sportsvogndel er det vanskelig å komme til kurven under vogna, men sånn er det med min Emmaljungavogn også. Så er spotrsvogndelen vendt fra deg og ikke mot deg. Det er litt kjipt den første tiden..

Jeg ønsker meg TFK nå :)

Vi har kjøpt Emmaljunga Mondial i black croc

er så glad for at du fikk kjøpt denne vogna[:D]

har kjøpt samme selv, bare brukt og i marine blå[:D]

ORIGINAL: pingu89

Vi har kjøpt en mountain buggy, urban jungle [:)] Prøvde en venninne sin vogn en gang og den var jo helt utrolig å kjøre på [;)]

Den bestillte me i går i brun [:)] Har kun hørt positive ting om den

ORIGINAL: Hoppetusså

Har simo combi fra før, så blir denne til netse mann også...

Vi også.. Bare med vendbart håndtak. [:)]

Jeg har kjøpt helt ny Silver Cross Kensington barnevogn til prinsessa

ORIGINAL: første mann

ORIGINAL: pingu89

Vi har kjøpt en mountain buggy, urban jungle [:)] Prøvde en venninne sin vogn en gang og den var jo helt utrolig å kjøre på [;)]

Den bestillte me i går i brun [:)] Har kun hørt positive ting om den

denne har jeg og kjøpt for noen uker sider. prøvt sportsdelen på storebror å elsker den nye vogna mi:)
har og quinny fresstyle, rock star baby vogn å ett par traller utenom etter de andre.

[:)]Emmaljunga city jet med city bag white croc.... [:D] stooor fornøyd....[:D]

hadde emmaljunga edge duo til Marcus, var fornøyd med den som bag vogn, men likte ikke sportsdelen, så vi solgte den...[:D] så bruker city jet'n frem til vi må bytte vogn igjenn... da blir d ny vogn... [:)]

Har kjøpt brun simo kombi :o)

Har kjøpt Teutonia Mistral P Fashion med hardbag - har prøvd denne før! Er svært fornøyd - kan velge mellom myke og harde dekk... :)

Her har vi Emmaljunga City Cross etter første, som vi skal bruke til nr 2 også:)

Back
Topp