barnevogn!!

x1xTingeling~

Glad i forumet
Jeg fant ingen tråd om dette, så da lager jeg like så godt en ny ( beklager hvis det finnes en allerede)[:-]

Hvilken vogn har dere kjøpt/ skal dere kjøpe til nurket i magen?

Her lurer vi litt på om vi skal bestille TFK joggster twist fra kiddies24.de. Er det noen som har erfaring med den vogna? Både positive og negative erfaringer tas imot med STOR takk :)

jeg har kjøpt en brukt simo kombi vogn

Har en simo exclusive bagvogn, og en simo, et eller annet, sportsvogn. Og en tvilling vogn fra carena. Da det blir ca 15mndr mellom de minste.

Vi har ikke kjøpt enda, men d bi nok ei Simo Duo vogn på oss[:)]

En venninne har denne vognen og er kjempe fornøyd!
Hun løper løp med vognen, går i fjellet, hun er KJEMPE fornøyd!!!!!
Så vi skal bestille denne vognen!!

Kjør på!!!![:D]

ORIGINAL: Linn1986

Vi har bestilt Emmaljunga Edge Duo[:)]

åå!! den var jo kjempe fin! Blir litt i tvil angående TFK nå, hehe.

Ser ut som flertallet foretrekker Simo. Må nesten ta en titt på den også :)

Hvor har dere kjøpt fra?

Her har vi kjøpt emmaljunga nitro city[:)] Kjempe god vogn, har allerede tatt den litt i bruk til storesøster[8D] hehe, måtte bare ta en prøve tur med nye vogna!....bagdelen har eg ikkje fått enda, men den får eg i slutten av januar![:)] Den måtte bestilles inn, siden dei ikkje hadde inne den fargen eg ville ha.

Men kan også ambefale Emmaljunga smart duo. Den hadde eg til storesøster. den er litt tyngre enn nitro city, men den egner seg igrunn bedre, dersom en skal gå på litt mere ujevne veier/grus osv.
itillegg til litt større bagdel.

ORIGINAL: Tingeling~

åå!! den var jo kjempe fin! Blir litt i tvil angående TFK nå, hehe.

Ser ut som flertallet foretrekker Simo. Må nesten ta en titt på den også :)

Hvor har dere kjøpt fra?

Vi kjøpte den på "Babycomfort" i Ålesund!

Vi skal bruke vogna etter Mathilda (håååper det går greit fra hennes side da[:-])

Det er en emmaljung city cross kombi duo...(det vil si at den er med city bag når vi kjøpte den)

Sånn ser den ut...

Elsker denne i bagdelen...[8D]

har en brio happy duo som jeg brukte til første mann veldig fornøyd med den.... så bruker den til denne lille nye :)

Vi har kjøpt en ny brun Simo kombi! [:D]

Vi har kjøpt city cross[:)]
Og prøver den litt til storesøster nå... Veldig fornøyd hittil[:)]

Skal ha city bagen i Creme Leatherette da..

Også har vi en Basson duo combi i barnehagen til støresøster.

har kjøpt en brukt brun Brio Happy Harmony,
og GLEDER meg til å få tatt den i bruk. nå står den i gangen og frister meg HVER dag... hehe....

ORIGINAL: *MaCa*

Vi skal bruke vogna etter Mathilda (håååper det går greit fra hennes side da[:-])

Det er en emmaljung city cross kombi duo...(det vil si at den er med city bag når vi kjøpte den)

Sånn ser den ut...

Elsker denne i bagdelen...[8D]

så nusselig den var! jeg har kjempe lyst på en vogn som lyser jente/gutt. men vi har egentlig bestemt oss for to tette (dette er førstemann), så kanskje lurt av oss å kjøpe kjønnsnøytral vogn som kan brukes igjen. Men din var kjempe fin altså! ble litt misunnelig nå!

Vi har kjøpt en mountain buggy, urban jungle [:)] Prøvde en venninne sin vogn en gang og den var jo helt utrolig å kjøre på [;)]

Vi har bestilt en Emmaljunga Smart Duo, i fargen Silver Check. Vi er kjempe glade for å ha bestemt oss. Den skal få stå i butikken til uke 50, da måtte vi komme å hente den [:)] 

Jeg har kjøpt Bugaboo.

Jeg hadde Emmaljunga Edge Duo til storebror, veldig fornøyd med den, men den tar stor plass.
Jeg har også en mountain buggy til storebror i barnehagen, og er kjempe fornøyd med den.

Vi har kjøpt Emmaljunga Mondial i black croc

Jeg har kjøpt denne også, bare city cross[:D] Kjempefin!

Back
Topp