Barnevogn

Så mange bra tips!

Ser jeg har en liten jobb å gjøre her før jeg får bestemt meg ja hehe

Synes at både Bugaboo og Simo Kombi så, og hørtes, veldig bra ut
-hadde bare Bugaboo'en hatt store hjul og hadde ikke Simo Kombi'en vært så tung (høres litt uhamslig ut),
så hadde de vært perfekte begge to :)

ORIGINAL: LilleSkattenVår

Så mange bra tips!

Ser jeg har en liten jobb å gjøre her før jeg får bestemt meg ja hehe

Synes at både Bugaboo og Simo Kombi så, og hørtes, veldig bra ut
-hadde bare Bugaboo'en hatt store hjul og hadde ikke Simo Kombi'en vært så tung (høres litt uhamslig ut),
så hadde de vært perfekte begge to :)

den er nok desverre det...
vi har simo, og jeg elsker den[:)] men lille meg klarer fint å løfte den, så for meg gjør det ikke noe[:)]

den er også helt vindtett... har ei carena free som snuppa har i tillegg til simoen nå, og den blåser rett igjennom under på kallæsjen...

kjempe god plass i simoen[:)]

kjempe stødig, og jeg elsker demperne... og den knirker ikke[;)]

men den er jo ikke noe kjøpesentervogn om man er masse på kjøpesenter og skal ha vogna med forbi hvert klesstativ[8D]

Vi valgte Easywalker Sky forrige gang - og er kjempefornøyd med den!! Tror vi kommer til å bruke den nå også [:D]

se link her: www.easywalker.nl

Jeg er Emmaljunga-fan!! [:)] Dvs fan av klassiske 4-hjulinger.. Og synes Emmaljunga er overlegen der!

Har hatt Edge duo til jenta vår, og har ingenting å utsette på den. Den er jo ikke liten, men eneste gangen jeg merker det er når vi tar buss... Ellers er den såå god å trille på all slags underlag, god plass for barn og varer, Synes ikke den er tung heller..

Har prøvd å byttelåne med venninner, har hatt simo, quinny, stokke og carena og syns Emmaljungaen føles mye mer stabil og bedre på alle måter!

Skulle jeg kjøpt ny vogn nå hadde jeg valgt en emmaljunga city cross pga at den er litt mindre, men jeg gleder meg til å bruke edgen en runde til! [:)][:)]

Back
Topp