Barnevogn sa du?

Godt valg ;) Den er så utrolig fin :) Gleder meg til å få min i hus, men får den ikke før februar/mars:P
Vi fikk vognen samme dagen som vi skulle titte på den. Var i Sverige på kattys babyshop i Strømstad. De hadde den på lager :) lykke! Storebror var ekstra stolt sia han fikk trille vogna ut av butikken :-P

Vi fikk vognen samme dagen som vi skulle titte på den. Var i Sverige på kattys babyshop i Strømstad. De hadde den på lager :) lykke! Storebror var ekstra stolt sia han fikk trille vogna ut av butikken :p
Så greit da:) Vi kunne fått vogna før, men vi ville visst ikke ha den før i februar/mars:P Så håper den kommer i februar:)
Hehe, er så gøy med stolte storesøsken:)

Har bestilt emmaljunga Edge duo med classic understell og med dark grey. For oss var det viktig at den var ganske nøytral, og ikke så lys at alle flekker synes. Har jo lett for å få litt flekker når den skal brukes, vi bor på en gård med kuer litt på landet og har grusveier så da var det classic understellet som var mest gunstig.
Fikk også litt tips og råd fra andre som hadde kjøpt den.
Vi bestilte den på Liten butikken i Tønsberg der det var veldig bra service!! Hadde tenkt å kjøpe i Sverige, men siden det ikke ble større prisforskjell enn ca 1000 kr så fant vi ut at det hadde vi brukt på reisa uansett så da kjøpte vi den heller hær :-) mange som anbefalte å kjøpe i Sverige, men jeg syntes ikke det var noe vits siden vi ikke sparte mer! :-)

Tips til dere som skal bestille: bestill eller hør med butikken i god tid! Noen har litt leveringstid! Min ble bestilt før helga og kommer ikke før etter 14.februar ;-)

Det er den samme jeg skal få :)
Har du bilde så jeg kan snik kikke før jeg får den? :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
ImageUploadedByBV Forum1390346133.207924.jpg
Hær er Dark grey med classic understell :-) skal ha den jeg også og hadde tilfeldigvis bilde på mobilen siden jeg har sendt det rundt til venner og familie siste dagene :-)

Supert! :) Gleder meg til jeg får vogna i hus :)
Gjorde meg ingenting at noen i familien hsdde en vogn de ville gi meg :)

ImageUploadedByBV Forum1390381567.020717.jpgImageUploadedByBV Forum1390381582.819033.jpg
Her er vogna vår med sittedel. Det er med grått fottrekk til sittedelen også. Bare si fra om du vil ha detaljbilder av noe, er ikke alt som er lett og se på nettsidene deres :)

Kjempeflott at du får den da, den er dyyyr å kjøpe! :)

Men om du skal arve den er det kanskje fjorårets modell du får? De er litt annerledes vet jeg.....

I all virvaret av barnevogner merker jeg at usikkerheten sprer seg i kroppen.
Hvilken skal man velge?

Er så mye man skal ta hensyn til når det kommer til bruk og sikkerhet. Hvordan i all verden finne den rette til en rimelig pris?

Så da er spørsmålet til alle der ute.
Hvilken vogn har du?
Hvilken anbefaling har du?
Hvilke erfaringer har du ved evt tidligere kjøp?
Rimlig eller dyr?
"Best i test" eller den som passer DEG best?

Jeg har Urban Jungle Mountain Buggy. Den tar liten plass og er 3 hjul. Enkel i bruk og god kvalitet. Og en suveren sportsdel. Og søskenbrett som storebror kan stå på om han er sliten når vi er på tur.
Har hatt Simo Kombi før, var fornøyd med den og, MEN den tar stoor plass. (i bil og der den skal oppbevares)
Vi har ikke så stort hus så derfor solgte jeg den.
Tror den koster 8-9000 (urban jungle) ny men du får kjøpt den til rimeligere pris på finn.no.

Back
Topp