Ja det har jeg Sammenlignet den og emmaljunga city bag som jeg også hadde, og målene stemte til megHar du faktisk målt bagen? For jeg tok med min til butikken og den var langt ifra så lang som det som er oppgitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det har jeg Sammenlignet den og emmaljunga city bag som jeg også hadde, og målene stemte til megHar du faktisk målt bagen? For jeg tok med min til butikken og den var langt ifra så lang som det som er oppgitt
Ja det har jeg Sammenlignet den og emmaljunga city bag som jeg også hadde, og målene stemte til meg
Her blir det TFK Adventure 2 og cybex nyfødtsete. TFK er på supersalg på Barnas hus nå. Skal ut av sortimentet, så får både bag og understell for 5500kr !!
Hadde den vogna sist, og ELSKET den!
Velg i alle fall en vendbar vogn er mitt tips.
Hadde babyjogger city elite, solgte den da den bare var vendt fra foreldre og bred over hjulene, byttet den i britax smile 2 og veldig fornøyd med den! Barn på rundt 6 mnd er virkelig ikke moden for å være vendt fra foreldre i ukjente omgivelser /blant folk, de må kunne se på foreldrene for å vite hvordan de skal oppfatte situasjonen.