Barnevogn og bilsete

Ja det har jeg :) Sammenlignet den og emmaljunga city bag som jeg også hadde, og målene stemte til meg :)

På Baby Jogger sin bagdel mister man jo kantene, så Bugaboo sin blir ganske mye romsligere hvis man måler omkretsen. Jeg har også hatt begge, og er enig i at elite er svært god å trille. Men etter min mening har buffalo/fox har en bedre totalpakke.
 
Her blir det TFK Adventure 2 og cybex nyfødtsete. TFK er på supersalg på Barnas hus nå. Skal ut av sortimentet, så får både bag og understell for 5500kr !!
Hadde den vogna sist, og ELSKET den!

Vi har TFK adventure, suuperfornøyd!! Og har adapter til begge bilstolene, har en britax og en besafe!
 
Ifht bilstol så anbefaler jeg alle å prøve i bilen og sjekke at man får rett helling (45 grader) FØR man kjøper! Vi gjorde ikke det, og endte opp med å måttw kjøpe ny stol og ny base fordi stolen ikke passa i begge bilene våre!!
 
Velg i alle fall en vendbar vogn er mitt tips.

Hadde babyjogger city elite, solgte den da den bare var vendt fra foreldre og bred over hjulene, byttet den i britax smile 2 og veldig fornøyd med den! Barn på rundt 6 mnd er virkelig ikke moden for å være vendt fra foreldre i ukjente omgivelser /blant folk, de må kunne se på foreldrene for å vite hvordan de skal oppfatte situasjonen.
 
Velg i alle fall en vendbar vogn er mitt tips.

Hadde babyjogger city elite, solgte den da den bare var vendt fra foreldre og bred over hjulene, byttet den i britax smile 2 og veldig fornøyd med den! Barn på rundt 6 mnd er virkelig ikke moden for å være vendt fra foreldre i ukjente omgivelser /blant folk, de må kunne se på foreldrene for å vite hvordan de skal oppfatte situasjonen.

Stemmer i denne. Hentet syk 3åring i bhg med vogn i dag og han ønsket å sitte mot mamma slik at han kunne se meg:Heartbigred
 
10 år siden jeg hadde baby sist. Men under all prøvingen har jeg drømt meg vekk i vogner. Og har lagt min elsk på Bugaboo fox :happy: Bilstol er ikke helt bestemt, men ønsker en med lett egenvekt.
 
Stokke trailz black, evt Stokke beat(ikke kommet i butikk enda). Eller Bugaboo. Trenger en stødig vogn med svingbare hjul som ikke tar mye plass. Bilstol er BeSafe! Lett å bære, og god solskjerming på den:)
 
Ååå her var det masse gode tips! Takk alle sammen!:) nå skal jeg Google meg bort i barnevogn- og bilsete verden tror jeg :)
 
Vi har Maxi Cosi Cabriofix fra forrige gang, kommer til å bruke den igjen. Vi har også Emmaljunga Edge Duo fra før så kommer ikke til å kjøpe noe ny vogn :)
 
Har babyjogger City elite fra 2011 som skal brukes igjen. Den har vært brukt kontinuerlig siden den gang. Har og bilsete. Mener det er brio. Med base. Brukt til 2 barn tidligere (våre egne barn da).
 
Back
Topp