Barnevogn - erfaringer, pros and cons!

Stokke Trailz

+ stor og romslig bag. God plass til vognpose.
+ bra demping - jeg triller nesten utelukkende på grusvei (og traktorvei) og det skal temmelig grovt underlag til før det blir for mye.
+ god plass under
+ stor kalesje
+ stabil, god å trille uansett underlag

- tar mye plass

Alt i alt meget fornøyd!

Signerer denne!

Plass i bil: Har også funnet ut at når jeg tar bagen inn i bagasjen først (så et teppe for å beskytte bagen,) og deretter understellet, så tar den ikke helt sinnsykt med plass. Hatt med vogna, bagasje til 2 voksne og 2 barn og div pikkpakk som hører med på en helgetur i bagasjerommet. Mitsubishi outlander hybrid, så synes ikke bagasjerommet er sånn innmari stort siden batteriene er baki der.

Har Stokke trailz og er fornøyd med den. Er jo noen andre som har skrevet her om den allerede.

Jeg har også en Carena kobbe, som brukes til småtteri og korte turer på kjøpesenter osv. Den er jeg også fornøyd med, nesten vannrett liggestilling, og ryggen kan justeres hvordan man vil. God og lett å trille også. Skulle ønske det var mer plass til bagasje, men det er jo ikke en sånn type vogn. Billig også, ser den har kostet i underkant av 850kr på lekmer.no.
Vurderte babyzen, men glad jeg ikke brukte så mange tusen på den, når carenaen er bra nok for oss. Titter litt på ergobaby metro da, hvis jeg skulle byttet den ut.

Jeg har forresten en Bugaboo Bee 5 som trille. Den er helt super og er verdt hver ei krone jeg brukte på den, selv om den er ganske dyr. Kjøpte også babybagen til, og det er den Ullungen per nå sover i hver eneste natt, som en moseskurv. Helt super! Den tar null plass i bilen og er veldig grei som trille til bilstolen, på ferie osv. Den kommer jeg ikke til å bytte ut.

E0A58F18-B17A-4B0D-85A7-85F3615FA2A7.jpeg

Nå har vi trillet på våre søte små i noen måneder, alt fra 6 til straks 3 måneder faktisk. [..]
Det er en del som ikke har blitt 2 mnd enda:-)

Back
Topp