Sorry barnevogn maset
Men nå MÅ vi jo ha ny vogn
Hadde bestemt meg for Brio
, men nå er jeg SÅ i tvil igjen Noen som vet hvor vi kan få tak i vogn noe billigere enn her hjemme i Norge?
Kan dere dele bilde, eller hvilke vogn dere skal ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
, men nå er jeg SÅ i tvil igjen Tror du får emmaljunga en del billigere i Sverige, men vet egentlig ikke da jeg kjøpte vår her. Er forresten veldig fornøyd med vår emmaljunga nitro city
Kjopbarnevogn.no er en svensk nettbutikk som sender til Norge og du slipper stress med toll ol syns jeg å huske da den også er registrert i Norge. Selger både brio og emmaljunga men tror de har en greie med at de ikke kan sende emmaljunga til andre land enn Sverige. Man får uansett kanskje en pekepinn på pris? Så litt på nettsiden i forrige svangerskap, men kjøpte alt hjemme i butikk da jeg syns det er greit å ha en butikk å gå til hvis det skulle være noe. Husker derfor ikke helt hvordan alt var med denne nettbutikkenmen de har utrolig mye og tror også det er til en ganske god pris
hadde venninner som handlet derfra og var fornøyde
Sent from my iPhone using BV Forum
Tenker også det at det er greit å handle i butikk her hjemme.![]()
Takk skal du ha. Er nitro jeg tenker litt på, men samboer tror jeg ikke likte den![]()
Nitro city er kjempegrei!eneste jeg oppdaget etterhvert som jeg syns er litt tungvint er at når du bytter fra bag til sportsdel så blir kurven under mye mindre og vanskeligere tilgjengelig fordi sportsdelen sitter så mye lavere enn bagdelen... Men ville kjøpt samme vognen igjen
mulig jeg denne gangen kjøper større fremhjul du kan sette fast for å bytte ut de svingbare hjulene hvis det blir mye snø, for da kan den bli litt tung å dytte
http://www.kiddies24.de/shop/index.php vi kjøpte vogn og tilbehør herbillig og kjapp levering
kjøpte riktignok tfk, men ser de har brio også
http://www.emmaljunga.se/media/2014rekomenderad.pdf
Prislisten finner man på nettsiden, denne er 2014, men tror ikke den viker fra 2015 modellen
Bestilte city cross her i Norge vi
<3 29.12.14 <3
Null problem, skulle ønske jeg hadde noe annet å bidra med, men venter første så vi får så hvordan city cross erTakk
Har sett men lettere når andre kan hjelpeLeter seg blind ellers
![]()
Null problem, skulle ønske jeg hadde noe annet å bidra med, men venter første så vi får så hvordan city cross er
<3 29.12.14 <3
Her trodde jeg og at vi ville garantert ha emmaljunga etter å ha søkt på nettet i timevis, men etter å ha sett i butikken, landet vi og på en smile.Jeg anbefaler å droppe å se mer på nett.
Har set på nett i tiiiimesvis, lest erfaringer, lest tester, sett youtubefilmer mm. Men det hjelper ikke da du ikke får riktig inntrykk av vogna før du ser den irl, tar på den, prøver å trille den osv. Dra i butikker å prøv, ta med gubben. Så klarer du nok å bestemme deg
Jeg har prøvd det meste og trodde valget ville falle på emmaljunga, men etter å ha opplevd vognene i butikken så var vi helt sikrd på at smile var den riktige for oss...
Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
Har vært ute en time nå og testa vognerhaha
Falt litt mer for emmaljunga nitro selv. Ikke super, for syntes hjulene hele tiden hengte seg opp
Men synes sportsdelen var så lav.
Spurte på barnas hus om det fantes adapter til brio. Ut i fra svaret jeg fikk, så finnes det ikke akkurat, men man kunne visst bruke en av adapterne fra et annet merke på brio. Eneste minuset med smile er at den må jo demonteres hver gang den skal inn i bilen da
Så jeg står i grunn midt i mellom altså![]()