barnevakt

x1xAmalieHelensMamma

Gift med forumet
dere som er sammen med barnefaren eller som har barna hver dag, hvor ofte har dere barnevakt?? sånn gjennomsnittelig pr mnd??

2 ganger i mnd kanskje? da regner jeg med de gangene vi begge skal trene samtidig og noen sitter her i ca 2 timer mens han sover.

Mamma og pappa har snuppa stort sett daglig en times tid frem til enten jeg eller sambo er ferdig på jobb..
Derfor vil vi jo ikke ha barnevakt i helgene noe særlig, da må vi bruke tiden sammen med snuppa og finne på ting VI! [:D]
Så hun har jo sovet borte fra oss en gang siden hun ble født, da var hun 19 mnd.

Hmm... Jeg har det en del fordi mannen er pendler og jeg har en del ting jeg må få gjort på kveldstid i ukedagene selv om han er borte. Korøving, fagforeningsarbeid, med mer. Så 1-2 ganger per mnd. For at vi skal gjøre noe sammen alene er det mye sjeldnere. Vi er heldige og da, foreldrene mine og besteforeldrene mine er unge og spreke og kan godt finne på å tilby seg å ha ungene med seg på hyttetur o.l. [:)]

Ungene er 7,5 og 2,5

Hm,ca en gang hver 4 mnd eller noe

Njaa.. sånn ca en gang hver 3-4 mnd kanskje... eller sjeldnere.

Spørs om det kræsjer med ettermiddags- eller nattvaktene våres. Men sånn ellers har vi vel bare hatt barnevakt 1 gang, en gang vi begge skulle på julebord.

Ane sover hos farmor og farfar minst en gang i måneden.

3 ganger i året kansje[8|]

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

Oi,hehe.....  [X(]
Er så sjelden vi har hatt barnevakt så kan nesten ikke svare....
Dårlig muligheter for å få det,siden vi bor langt unna både den ene og den andre.

Samme her...

Så mye barnevakt dere har alle sammen[:)] Jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har hatt barnevakt for sønnen min. Han har overnattet borte uten en av oss foreldrene 1 gang siden han ble født, han er 2 år[8|]

Har hatt en av besteforeldrene som har passet han på kvelden, men at jeg kommer tilbake etter han har lagt seg. Men er veldig vanskelig for andre å legge han om kvelden[:(] Han bare hyler etter mamma. Så er mest derfor vi ikke har hatt mer barnevakt!

kanjse 3 ganger i åre
guttungen sov ikke borte uten oss foreldre før han var 4år, jentungen er nå 3 år og enda ikke sovet borte

Størstesnuppa var hos mammaen min 1,5 time her forleden, og fra 9-16 hos svigers i går. Da har hun ikke hatt barnevakt siden september.

Glad i å ha henne hjemme vi. [X(]

Jeg er ikke sammen med bf. Litt opp og ned hvor mye barnevakt jeg har. Nå som jeg har praksis blir det litt mer.

ORIGINAL: MsDominO!

ORIGINAL: arquinne

ORIGINAL: Frk.Mamma

2-3 ganger i mnd noen ganger mer og noen ganger mindre spørs helt om vi skal noe elel rikke

Samme her. Kjempeviktig med alenetid også! [:)]

Så og si aldri, egentlig... Har ingen som bor i nærheten til å være barnevakt, så...
+ at mannen jobber endel, både i uka og helger, så er liksom ikke så ofte vi kan finne på noe bare vi heller...

ORIGINAL: stine_s

dere som er sammen med barnefaren eller som har barna hver dag, hvor ofte har dere barnevakt?? sånn gjennomsnittelig pr mnd??

Barnevakt??? Hva er det?

Har ingen andre til å passe ungene.

I fjor hadde vi barnevakt 1 gang[8D] Ser ikke ut til at det blir noe oftere dette året[&o]

ORIGINAL: MsDominO!

ORIGINAL: arquinne

ORIGINAL: Frk.Mamma

2-3 ganger i mnd noen ganger mer og noen ganger mindre spørs helt om vi skal noe elel rikke

Samme her. Kjempeviktig med alenetid også! [:)]

samme her..
Sviger passer barna ofte her..
Begge barna har vært på overnatting hos dem,nå har de flyttet inn under oss..
Så da har vi de her hele tiden å har muligheten oftere om det trengs [:)]

hmm... varierer.... men sånn i gjennomsnitt kanskje 1 gang i mnd...

Back
Topp