Barnevakt?

eldste var 3mnd ca og minsten var vel 6uker første gang de nå vekke, eller - med minsten overnattet jeg der jeg og, men hadde vært på bursdagsfering til en kompis så d var mamma som hadde han om natten og morgenen etter

Var i bryllup da hun var litt over året. Da passet søsteren min henne. Også hadde hun henne ei natt til et par mnd senere.
Ellers har vi kun hatt barnevakt noen timer ved et fåtall anledninger.
Minste blir nok lenge til hun overnatter noen plass uten meg eller pappaen. [8D]

jeg svarte over 2 aar..

jeg har en paa 15mnd og en paa snart 3aar, eldste har lagt vekke en gang dette aaret, thats it..

9 mnd

Han er snart 2 år og har ikke hatt barnevakt over natta enda, ikke fordi vi ikke vil, men vi har ikke muligheten til det.

stemmte 9 mnd,da første snuppa var 8 mnd og lillesøster var vel 6-7 mnd.

De var ca 1 år

Vår lille gutt er litt over 1år og har ikke hatt barnevakt ennå, blir nok leeenge før vi skal ha barnevakt også, mulig det blir når jeg skal føde nr 2 om noen mnd da[:)] Men utenom det har jeg ikke noen planer om barnevakt nei!

ORIGINAL: Chumalunga

Har ikke hatt ennå, har hverken hatt lyst eller behov. Han er 19 mnd gammel.

Samme her, hun er 2,5 år gammel.

Ganske mange som har ventet lenge. Det hadde jeg ikke forventet, men det er jo ikke så greit hvis man ikke har noen som kan passe heller.

Han var ca 6 uker. Han overnatter hos farmoren sin ca èn gang i mnd, og det er deilig! [:)]

3,5 mnd gammel var han. VERSTE natta i mitt liv, jeg var nok ikke klar for å levere han fra meg. Det gikk enda 3 mnd til neste gang, synes det var om mulig enda verre da. Han er nå 15 mnd gammel, vært borte på overnatting 5 ganger. Skal i oktober også, heldigvis kan det være lenge til neste gang. Elsker å ha han hjemme sammen med meg jeg[:D]

vet ikke enda[8D]

eldste var 6 mnd, var på overnatting hos besteforeldrene 1 natt. jeg ammet ikke.
klumpen var 1 år.

Back
Topp