Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
eldste var 3mnd ca og minsten var vel 6uker første gang de nå vekke, eller - med minsten overnattet jeg der jeg og, men hadde vært på bursdagsfering til en kompis så d var mamma som hadde han om natten og morgenen etter
Var i bryllup da hun var litt over året. Da passet søsteren min henne. Også hadde hun henne ei natt til et par mnd senere.
Ellers har vi kun hatt barnevakt noen timer ved et fåtall anledninger.
Minste blir nok lenge til hun overnatter noen plass uten meg eller pappaen. [8D]
Vår lille gutt er litt over 1år og har ikke hatt barnevakt ennå, blir nok leeenge før vi skal ha barnevakt også, mulig det blir når jeg skal føde nr 2 om noen mnd da[:)] Men utenom det har jeg ikke noen planer om barnevakt nei!
3,5 mnd gammel var han. VERSTE natta i mitt liv, jeg var nok ikke klar for å levere han fra meg. Det gikk enda 3 mnd til neste gang, synes det var om mulig enda verre da. Han er nå 15 mnd gammel, vært borte på overnatting 5 ganger. Skal i oktober også, heldigvis kan det være lenge til neste gang. Elsker å ha han hjemme sammen med meg jeg[:D]