Barneutstyr hos besteforeldre

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har barnets besteforeldre barneutstyr til barnebarna?
Eks : barnestol, reiseseng osv?

Her så er mine foreldre stol og seng tilgjengelig.
Svigers har alltid bleier og babymat tilgjengelig.

Hvordan er det hos dere?
Kjøper dere. Isåfall det selv og setter det hos dem eller forventer dere at de kjøper inn eks barnestol?
 
Vi har en reiseseng som taes med dit hun skal. Tenkte på å kjøpe en stol og med samme formål, men har ikke kommet så langt. Kommer ikke til å ha både stol og seng stående hos de hun kommer til å være litt hos etterhvert, det blir fort dyrt med besteforeldre og tanter/onkler :p

Om de kjøper for å ha der får de gjlre som de vil med, men jeg forventer absoluty ingenting av dem. Tar heller med om hun skal overnatte:)
 
Hos mine foreldre har de kjøpt inn bilstol, reiseseng, barnestol, stellebord osv, leker og annet smått og kjøper inn bleier og vaskeservietter når vi kommer! Mat spiser han jo mest som jeg lager der eller samme som oss så det kjøper vi inn sammen :)
 
Hos mine foreldre har de kjøpt inn bilstol, reiseseng, barnestol, stellebord osv, leker og annet smått og kjøper inn bleier og vaskeservietter når vi kommer! Mat spiser han jo mest som jeg lager der eller samme som oss så det kjøper vi inn sammen :)
Handy foreldre som har så mye :)

Hadde en lite diskusjon med svigermor. Vi hentet reisesengen tim J hos mamm, siden broren min skal være barnevakt snart.
Så sa svigermor "men jeg ser Jennie mer enn moren din så da kan senga være her"
Kjøp din egen sa jeg :p
 
Hos min mor og stefar er det en reiseseng etter frøkna, så har de kjøpt en madrass som de putter oppi for at det skal bli bedre å ligge der. Så er det en spisestol og en vippestol + leker. De har 4 barnebarn under 3 år og venter nr 5 + frøkna på 9 år. Mamma passer også nabojenta noen dager i mnd. Men mat og slikt er det ikke, lillebror må ha helt uten spor av melk så det kjøpes inn evt taes med herfra når han skal dit. De har og beltestol til frøkna og lånt en vogn av stesøstra mi.
 
Her har foreldrene mine kjøpt inn reiseseng og ekstra madrass, og stellebord til å ha på badekaret :) tripp trapp har vi fra jeg var liten.

Svigerforeldrene mine har kjøpt badebalje og stellematte. De har laget et stellebord :) sprinkelseng og Barnestol har de fra mannen var liten :)

Av leker har begge fra vi var små :) funker like godt enda :)

Bilstol har vi kjøpt en Concord reverso til å ha hos mine foreldre og Britax Max way til å ha hos svigerforeldrene! Når vi får egen bil kommer vi nok til å hente setene og bruke de selv :)

Nå bor svigerforeldrene 2,5 timer unna og mine foreldre 10 timer unna med bil så det blir alltid helgetur eller mer så må ha diverse ting de ulike stedene :)

Mammaen min kjøper ofte inn bleier men det gjør ikke svigers! Mat lager jeg så han får ganske likt som det vi spiser :)
 
Her har mine foreldre det meste på plass.. De har jo ett barnebarn til som er 1,5 år eldre enn min :)
Eneste de ikke har er bilstol.. :)
Svigermor har ingenting.. Men ikke like ofte vi er der..
 
Mine foreldre har seng, dyne og alt som trengs til overnatting. De har spisestol og bleier og mat tilgjengelig. :) masse leker og sånt også. De har også bilstol

Svigers har reiseseng.
 
her har mormoren kjøpt bilstol, stellebord og lekematte. Hun passer igså på at hun alltid har passelige bleier og våtservietter, et par middagsglass og smoothies. Tripp trapp hadde hun fra jeg var liten.
Hos svigers har hun tripp trapp og noe mat og bleier.

Vi har egen reiseseng som vi tar med oss der hun skal sove.
 
De har egentlig veldig lite, svigemor har en spisestol bare :p
 
Hos mine foreldre har de alt man trenger fra stellebord, bilstol, matstol til reiseseng med mer. Må nevnes at dette er deres barnebarn nummer 6.

Hos svigers hvor han er første barnebarn er det ikke fullt så mye, men de har dratt frem samboers gamle spisestol og leker. Det er koselig ;) jeg tok med en pose med bleier, ekstra klær og våtservietter her om dagen så de har det liggende hos dem.
 
Mine har bilstol, spisestol, vippestol, stellematte med bleier ++, badebalje, reiseseng og tilbehør, mat og alt som trengs til det, lekematte, smokker, smekker og masse leker.

Hos svigers har de spisestol og masse leker.

Alt har de kjøpt inn selv etter behov :)
 
Back
Topp