BarneTV

På netflix går det i Sauen Shaun her.. Det synes hele familien er morsomt :-)

Små einsteins må jo være tidenes mest irriterende barnetv. For oss voksne. Men ungene liker det jo, og lærer endel. Svelger den kamelen titt og ofte ja.

Jeg syns Charlie og Lola er ganske søte og så syns jeg at Æsops Fabler er gørrkjedelig! :)

Jeg syns de derre dyrene som flyr rundt er helt grusomt. Husker ikke hva det heter, men det er ihvertfall ei skilpadde og et marsvin.
Timmytid syns jeg er litt morsomt.:)

Misha og masha, ler selv av det :) derimot får jeg frysninger på ryggen av kjenningsmelodien til jungelhjul ( passe på passe på vi må passe pååå ) arg

Den einaste barnekanalen vi har er nrk super, og eg er ikkje spesielt begeistra for noko av det som går der. Gutane er sånn passe interessert i Fantorangen og barne TV. Det einaste eg kjem på å ha likt er Vaffelhjarte, det kosa både eg og eldste oss med når det gikk :)

Vi liker NRK Super og programmene der! Hater Disney junior og de andre barnekanalene. Håpløse og elendige programmer. De har jo KUN tegnefilmer av ymse kvalitet..... Her er Newton, Kometkameratene, Sånn er jeg sånn er det, Klart jeg kan! og flere andre programmer favorittene til junior.

Back
Topp