BarneTV

MTDC

Forumet er livet
VIP
Har du et barneprogram du elsker og et du hater?

Jeg digger Prinsesse Sofia den første, og Små Einsteins er det grusomste som finnes. (Etter min mening hadde det vært mye mindre irriterende om det het Små Mozarts:-P)

Jeg for min del har ingen favoritter :p
Men minstemannen her elsker Jake og sjørverene og Mikkes klubbhus, han liker ikke Bompibjørnene.

Jeg for min del har ingen favoritter :p
Men minstemannen her elsker Jake og sjørverene og Mikkes klubbhus, han liker ikke Bompibjørnene.
Her er også Mikke superpopulær, så jeg begynner å bli skikkelig lei, men ingenting er verre enn små Einsteins:-P

Zou og Oso er veldig populære her hos guttungen. Utrolig nok har Einsteinungene -eller rettere sagt romskipet- falt litt i smak også. Men er enig i de fleste over her, at Einsteinungene er noe av det mest gørrande kjedeligste/irrterende. Mens mannen ikke kan fordra Handy Manny :P

Zou og Oso er veldig populære her hos guttungen. Utrolig nok har Einsteinungene -eller rettere sagt romskipet- falt litt i smak også. Men er enig i de fleste over her, at Einsteinungene er noe av det mest gørrande kjedeligste/irrterende. Mens mannen ikke kan fordra Handy Manny :P
Lille her digger også Små Einsteins, så jeg passer på å være i et annet rom eller bytte kanal når det kommer.. Fantasiens flyttefolk og andre dubbede programmer er også fælt..

Ikke jeg,men jentene er inne i en Dora periode no og så liker de ikke Små einsteins....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hvor og når går det?:p
Nick jr. ;) Og aaalt for ofte. Syns de har lite utvalg av programmer på den kanalen, men veldig lærerike og vesla elsker dem!

Det som irriterer meg mest må være Ni-Hao Kai-Lan. Veldig søt serie, men jeg prøver å lære jenta mi norsk, og da hjelper det lite at "Kai-Lan" lærer henne kinesisk :p

Nick jr. ;) Og aaalt for ofte. Syns de har lite utvalg av programmer på den kanalen, men veldig lærerike og vesla elsker dem!

Det som irriterer meg mest må være Ni-Hao Kai-Lan. Veldig søt serie, men jeg prøver å lære jenta mi norsk, og da hjelper det lite at "Kai-Lan" lærer henne kinesisk :p

Hehe :) Jeg har alle seriene på opptak da har jeg oversikten på dem de har sett :) Nye hver dag såvidt jeg har sett.

Her snakker 4åringen engelsk (Dora og Diego) kinesisk fra Kai-Lan og bokmål fra de andre seriene! Så lett påvirkelig som han er blir det ikke mye TV :p

Det som er gøy er: drømmehagen, charlie bjørn, bosse og pipene :) Det som ikke er morsomt, er alt annet hun ikke gidder å følge med på :P

Liker ikke ting som ikke har noe mening. Mange tegnefilmer handler om ting kun voksne klarer å relatere til. Slår av NRK super etter kl 8 på morraen, cartoon network er bannlyst her i huset.

Jeg synes mange er bra - men alle er tilpasset forskjellige alderstrinn så må ta med det i bedømmingen også. Generelt al som går på fantorangen og barnetv er ok (utenom barnas supershow og ville Vilde som jeg kommer på i farta)

Jeg elsker pippi.
Er vel ingen barne-tv program jeg hater men supertrioen kan være skikkelig annoying ;)

Her er det mikke mus klubbhus, zou, doktor mcstuffin og handymandy..det går bra men liker ikke små einsteins

Haha.. Ser den;-) Vet ikke om vi har den kanalen engang jeg:-P Her går det kun i Disney Junior:-P

Back
Topp