Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er også Mikke superpopulær, så jeg begynner å bli skikkelig lei, men ingenting er verre enn små EinsteinsJeg for min del har ingen favoritter
Men minstemannen her elsker Jake og sjørverene og Mikkes klubbhus, han liker ikke Bompibjørnene.
He he, må inrømme at musikken er ikke noe vakker!! Da er det bedre med Mikke jaHer er også Mikke superpopulær, så jeg begynner å bli skikkelig lei, men ingenting er verre enn små Einsteins![]()
Lille her digger også Små Einsteins, så jeg passer på å være i et annet rom eller bytte kanal når det kommer.. Fantasiens flyttefolk og andre dubbede programmer er også fælt..Zou og Oso er veldig populære her hos guttungen. Utrolig nok har Einsteinungene -eller rettere sagt romskipet- falt litt i smak også. Men er enig i de fleste over her, at Einsteinungene er noe av det mest gørrande kjedeligste/irrterende. Mens mannen ikke kan fordra Handy Manny![]()
Hvor og når går det?Umizuumi og mattekreftene deres syns jeg er veldig lærerikt for barna![]()
Nick jr.Hvor og når går det?![]()
Nick jr.Og aaalt for ofte. Syns de har lite utvalg av programmer på den kanalen, men veldig lærerike og vesla elsker dem!
Det som irriterer meg mest må være Ni-Hao Kai-Lan. Veldig søt serie, men jeg prøver å lære jenta mi norsk, og da hjelper det lite at "Kai-Lan" lærer henne kinesisk![]()
Haha.. Ser den;-) Vet ikke om vi har den kanalen engang jegNick jr.Og aaalt for ofte. Syns de har lite utvalg av programmer på den kanalen, men veldig lærerike og vesla elsker dem!
Det som irriterer meg mest må være Ni-Hao Kai-Lan. Veldig søt serie, men jeg prøver å lære jenta mi norsk, og da hjelper det lite at "Kai-Lan" lærer henne kinesisk![]()