Barnetv for de under 2 år..

Dollface

Forumet er livet
VIP
Hva går egentlig an?

Har funnet litt teletubbies på youtube, men det var ikke så veldig mye - og ingenting på norsk... Tobias likte å se på - satt faktisk stille og glodde i et kvarter i går [:D][:D]
Så er det fimlene, men det finner jeg bare tullevideoer med på youtube, og selvfølgelig byggmester bob - men det eneste han liker der er introsangen [>:]

Så hjelp!! Hva kan Tobias se på som fenger?

ORIGINAL: CogJ

dvd[;)] da kan han se det gang, på gang på tv, og du kan bruke BV[:-]

har ikke dvdspiller som funker.. tenkte å laste ned eller spille av på den andre laptopen så kan jeg sitte på BV fordetom [:D][:D][:D]

Tobias sitter klistra og ser på Olsenbanden jr på rockern...[;)] og Linus i svingen...
Ellers liker han cars, Kalle og Molo og byggmester bob sef.[:D]

ORIGINAL: Dollface™

dvd[;)] da kan han se det gang, på gang på tv, og du kan bruke BV[:-]

har ikke dvdspiller som funker.. tenkte å laste ned eller spille av på den andre laptopen så kan jeg sitte på BV fordetom [:D][:D][:D]
åå, hehe.. bra gjennomtenkt da[:D] men finnes det ikke en nettside med forskjellig barnetv? eller jeg som roter?

Jeg har ikke sett på barnetv selv siden sesam stasjon var poppis, så jeg aaaaaaaaaner ikke - derfor spør jeg her om hva som er "in" på barnetvfronten [:D][:D][:D]

Tinnea elsker Fifi, også er vennene på solflekken en super hit her i gården.[:)]
Også gnottene, teletubbies, elias, og thomas.

Mikkes klubbhus og olebrum (den nye som går på playhouse....der hvor de er supersnusere)

Andrea ELSKER mikkes klubbhus og små einsteins

Lillegutt elsker drømmehagen og den er på youtube, heter nigth garden. Kan også laste ned episoder med torrent.

Ellers er mikkes klubbhus gøy og det er også på youtube

Han liker også sabeltann, synger hiv å hoi for full hals [;)]

Her går det i byggmester bob og thomas toget...

ORIGINAL: mortiljenter

her er det spennende med "Bjørnen i det blå huset" og mye av det andre som er nevnt her [:)]

den er populær hær også, særlig når bjørnen snuse mot kamera [8D]
mikkes klubbhus er også inn her i huset....
(det lille hun ser på tv da, ikke noe tv slave eg har fått meg)

Peppa gris er en slager her, pluss postmann Pat og diverse andre ting på playhouse.

Har du ikke dvd på laptop'en? Min gutt likte best "virkelig" tv før han var 2, altså ikke så mye tegnefilmer. Nå er det jo begynt noe nytt på nrk3 som går rett før barnetv det ligner veldig på teletubbies. Ellers husker jeg at vi brukte å slå på bbc prime om morgene, spesielt i helgene når vi hadde lyst å sove lenger. Da gikk det teletubbies og andre ting som passet for små barn

ORIGINAL: Oline

Er er det Lazy Town for alle panga
Og en Disney jule-dvd[8|] (Donalds snøballkrig blir alri det samme)
Ellers kan han se litt på Mikkes Klubbhus, Postman Pat og Bjørnen i det blå huset

(Teletubbies vet jeg ikke, han har aldri fått oppleve dem, da han har en mor som hater dem)

jeg er villig til å gjøre HVA SOM HELST for å få den ungen til å sitte stille i 5 minutter... [:D]

i dag ringte de og sa han var syk i bhg fordi han la seg frivillig ned og SLAPPET AV!!! [8D]

ORIGINAL: Gutta boys

ORIGINAL: •Skjønningene•

Jonathan har sett på cars, tommastoget, postmann pat, byg mester bob osv siden han var 1 1/2[:D] istid ikke minst

Signerer her.
Og så går det i:

Lille røde traktor, brannmann sam, elias, nysgjerrige nils, mekke mikkel...
Mulig det er flere, men husker ikke mer i farta.

Signerer de over ,og høyner med Rory racerbil ,Joshua Jones og taubåten hans ,Bamse verdens sterkeste bjørn og Mummi trollet!!

Alt som går på Playhouse Disney sees på! I starten var det bare Mikke og Brum, nå er det alt[;)]

Og Byggmester Bob, Postmann Pat, Elias, Brannmann Sam, osv osv...

Men nå er han tv slave da[:-]

Back
Topp