Barnetv for de under 2 år..

nrk sender noe som webTV, så du kan jo se om du finner noe spennende der? Husker at eldste var hekta på Postman Pat, mens minste likte teletubbies (desverre) ellers er det vel at de er i bevegelse, sterkefarger og fengende musikk som er de tre "key words"[;)]

Sunniva elsker å se på tv.Favorittene er shrek,noddy,postman Pat, mumitrollet,pororo,elias,madagaskar,pingu,happy feet, ole brum, flåklypa,

vi har DVD fra "barnas favoritter" samlingen[:D]....
  • bjørnen i det blå hus
  • postmann pat
  • elefanten minfie
  • teletubbies
  • byggmester bob
  • brannman sam
  • mumitrollet
  • elias

så liker hun di serienne som er for di aller minste på disney channel!..
di er veldig bra syns jeg for di barna som holler på å lære ting...
"play house Disney"... og "små Einsteins"
der er figurenne animasjon, og dukkeaktige,vedig bra syns jeg![:D]...

der spør di "kan du telle til 2 ?" og venter i 3 sekund[:D]....
eller "kan du også klappe?" og venter litt...

her  går de i, postman pat, brannmann sam, bygmester bob, noddy,
cars, ole brumm.  liker lazy town og hand manny;)

Robin ser lite på tv,men alt med biler er knall[:D],spes Roddy Racerbil[;)]Ellers har vi Ole Brumm og Pingu på dvd,det ser han på en liten stund.
Men jeg så de hadde Fimlene på dvd på Posten,sto og så på det da jeg var der idag faktisk[;)]

introen til barne tv på nrk og tv2... og drømmehagen, eneste som får han til å stå/sitte stille i kansje 5 min[:)]

Mye bra på Disney channel, Supersnuserne og Mikkes klubbhus for eksempel![:D]

Playhouse disney kanalen, mye som fenger min sønn!

ORIGINAL: mzTomdur

Lillegutt elsker drømmehagen og den er på youtube, heter In the Night Garden. Kan også laste ned episoder med torrent.

Ellers er mikkes klubbhus gøy og det er også på youtube

Han liker også sabeltann, synger hiv å hoi for full hals [;)]

Dette er det eneste som Sofia sitter i ro å ser på... Hun elsker det! Fikk DVD fra momo og mofa i London til påske, og den MÅ på hver dag!!![&:]

snuppa likte/liker godt mikkemus klubbhus, hygebyhelter, ole brum, *prøve å huske flere*, det meste som går på playhouse disney iallefall[:)]

ORIGINAL: Fortvilet

Elias?

Dvd med Gråtass[:)]

Her går det bare i Emil i Lønneberget, og litt ole brumm. Også liker han å se dyreprogram. Vanlig barne tv er ikke moro..

Under to: 'Tubbies og Molly mus på dvd
Etter to: Molly er fortsatt populær, ellers.. Små Einsteins, Byggmester Bob, Postman Pat, Lille rød traktor, Elias, Popoyo (ellernoslikt), Higlibyhelter (?),
Noe av mummitrollet (men en del av episodene er for skumle)

nrk super... masse koselig barnetv på dagtid... liker veldig godt den kanalen....

Back
Topp