mammamarita
Glad i forumet
Nettopp ja...når syntes dere det var aller mest stress? Går ut i fra at det alltid følger masse glede med også, men dere skjønnerhva jeg mener...[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *TwinBaBe*
Akkurat NOOO!!![:-][:-][:-] De er 2,5...
De trasser til ALT...[&:][&:][&:]
-De skal ha drikke. Nei, de sku ikkje ha alikevel!! Så hyler de og slår en halvtimes tid pga de ser koppen sin, og de ikkje skulle ha.
-De sloss om hvem sin mamma eg er. "MIN mamma!" "NEEEEI, MIIIIIN mamma!!![:@]" Så lugger de og biter hverandre osv..
-De løper fra meg med en gang de kommer ut av døren. Vi må gå en 20meter til bilen, og det føles som 20km. Da stikker de alle andre veier, eller mens jeg setter ene inni bilen, så løper den andre videre, eller setter seg i framsetet, og klatrer inni bilen...[&:]
-De skal ikkje inn i barnehagen. De skal heller løpe rundt barnehagen og sette seg i en lekebil. (Som regel tar jeg tak i ene da, IHÅP om at den andre ser det, og ikke vil være aleine ute. Dette fungerer skjeeelden)
-De skal ikke HJEM fra barnehagen, de skal ikke kle på seg, de løper gjennom en dør inn i barnehagen, til fellesrommet og en stoooor gang med masse kroker og gjemme seg i. De driter i om jeg sier at jeg går, og faktisk går ut ytterdøren, og later som jeg går.
-De skal ikke skifte bleie, da må vi hyle og slå et lite kvarter først.
-De forsyner seg av kjøleskapet med en gang jeg setter meg ned, eller ikke ser på de i 2 sekunder. En dag spiste de to yoghurter med fingrene...
Joda, altså, de har sine øyeblikk med at de er snill, og sier undskyld for det de har gjort osv, og jeg har som regel kontroll på de[8D][8D][:D] Men dette er altså det verste for tiden....[&:][8D]