gutt09jente11
Forumet er livet
fikk i dag, syns den kunne kommet i romjula
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min kom i dag. Viste ikke at den skulle komme før. Hadde passet bedre om den kom i romjulen syntes jeg..
Ingen som tvinger deg til å bruke pengene før de egentlig skulle ha kommetabsolutt enig, syns det er noe tull å flytte alt som er av utbetalinger fra NAV pga julen, blir jo bare enda lenger til neste gang......
nei så absolutt ikke, men jeg syns synd på de som bruker mere penge enn de egentlig har råd til i jula, og må vente kjempe lenge før de får penger igjen siden det ikke er framskynnet noe i januar.Ingen som tvinger deg til å bruke pengene før de egentlig skulle ha kommet![]()
nei så absolutt ikke, men jeg syns synd på de som bruker mere penge enn de egentlig har råd til i jula, og må vente kjempe lenge før de får penger igjen siden det ikke er framskynnet noe i januar.
Dessverre kjenner jeg alt for mange dette gjelder..... jeg har ikke store problemet med dette, for jeg får lønna mi samme dato hver mnd uansett......
joa, men jeg er redd de samme kommer til å slite minst like mye i januar......Men det er jo nesten deres problem, uten å ville høres for kald ut. Jeg tenker at barnetrygden er godt for mange som sliter å få før jul slik at de får råd til mat osv.![]()
joa, men jeg er redd de samme kommer til å slite minst like mye i januar......
Kan vel høres kynisk ut, men kjenner dessverre alt for mange som sliter på nyåret pga at alle statelige utbetalinger blir framskynnet i desember, og at det da blir enda lettere og bruke mere penger enn man kanskje burde til jul
joa det går vel ann det, men antar dette er ett ganske stort problem, er vel ikke uten grunn at norge har en ganske stor prosentandel av folk med betalingsvansker og kredittlån til langt over hus taket o.l..... for hadde de fleste prioritert bra hadde vel ikke dette vært ett stort problem.Joda, den ser jeg. Kanskje det går an å hinte om at en må prioritere bedre?
joa det går vel ann det, men antar dette er ett ganske stort problem, er vel ikke uten grunn at norge har en ganske stor prosentandel av folk med betalingsvansker og kredittlån til langt over hus taket o.l..... for hadde de fleste prioritert bra hadde vel ikke dette vært ett stort problem.
ja dessverre, og jeg er redd det er bare toppen av problemet......Det er sant. En ser nok av slike på Luksusfellen, dessverre.