Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, da får jeg nok I marsFødte I midten av januar, men ikke fått noe enda.
Har du ikke fått brev fra nav? Jeg fødte 9 januar. I brevet står det at jeg skal få barnetrygd fra februar av men at første utbetaling skjer i mars. Regner med å få etterbetalt for februar og daOk, da får jeg nok I marsFødte I midten av januar, men ikke fått noe enda.
Har du ikke fått brev fra nav? Jeg fødte 9 januar. I brevet står det at jeg skal få barnetrygd fra februar av men at første utbetaling skjer i mars. Regner med å få etterbetalt for februar og da![]()
Vet jeg fikk et brev som jeg leste dagen jeg kom hjem fra barsel. Husker ikke hva jeg leste og husker ikke hvor jeg la det.. Hehe. Får vente I spenningHr du fått noe brev fra nav?
Dersom du ikke har fått enda, vil du få etterbetalt.. I slutten av februar fikk jeg både utbetalt trygd for januar og februar
Vet jeg fikk et brev som jeg leste dagen jeg kom hjem fra barsel. Husker ikke hva jeg leste og husker ikke hvor jeg la det.. Hehe. Får vente I spenning![]()